Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palstalla muita naisia, jotka tykkää kun mies on pienikokoinen?

Vierailija
18.09.2019 |

Olen itse lievästi ylipainoinen nainen ja pidän siitä että mies on minua pienempi, mielellään samanpituinen tai vähän lyhyempi, korkeintaan pari senttiä pidempi ja painoa mieluiten n. 10-15kg vähemmän kuin itselläni.
Olenkin tällä hetkellä parisuhteessa itseni pituisen ja n.15kg kevyemmän miehen kanssa ja tykkään todellakin hänen rasvattomasta ja vahvasta kropastaan. Hänellä on myös aivan älyttömän hyvä, pieni, kiinteä pylly💋 En ikimaailmassa vaihtaisi häntä isoon äijänkörilääseen, sellaiset eivät sytytä minua pätkääkään. Olen kyllä onnekkaassa asemassa, että miesmakuni on tällainen, sillä yleisesti ottaen naiset pitävät pitkistä/isokokoisemmista miehistä.

Onko paikalla muita naisia, joita viehättää pienikokoinen mies isokokoista enemmän? Olisi mielenkiintoista tietää miten mielipiteet/maut jakautuu palstan naisten kesken ☺

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on mikrofilia. Se ei ole sairaus.

Vierailija
2/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tämä nyt sitä automaattisesti tarkoita? Ihmisillä nyt vain on tiettyjä ulkonäkömieltymyksiä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tämä nyt sitä automaattisesti tarkoita? Ihmisillä nyt vain on tiettyjä ulkonäkömieltymyksiä.

Ap

Niin ne p.edofiilitkin sanoo.

Vierailija
4/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän lyhyitä ja pieniä miehiä viehättävänä, mutta en "normaalikokoisiakaan" vierasta ja jokunen kookas myös :) itse 162 cm normaalipainoinen nainen.

Vierailija
5/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tieda pienikokoinen - pituutta "saa" olla. Mutta en todellakaan viehaty ylipainoisista, isakroppaisista miehista, vaikka siis itse olen pyorea. 

Painan itse nyt n. 80kg (olen 170 pitka) ja mies on 184/70kg. <3 

Vierailija
6/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuten -filismin loppupäätelmästänne voidaan päätellä vain isoja asioita riistääkseen pienemmyyden joka on ollut kohtalaisen epäinhimillistä jatkoon.

Vierailija
7/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa että erityisesti tykkäisin pienikokoisista miehistä, montaa olen kyllä tapaillut.

Pienikokoinen minun mielestäni on minua pienempi siis alle 174, kunhan siis olisi samankokoinen niin hyvä olisi.

Viimeisin tapailukumppani kertoi olevansa jotain 60-kiloinen, vaikka olikin selkeästi ylipainoinen, joten jos miehet ovat niin kevyitä niin painoa saa olla reippaasti vähemmän kuin minulla kyllä, ihan luuviulu ei kyllä miellytä.

Vierailija
8/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä pidän. Olen 163, mies voisi olla samanpituinen, vähän pidempi tai lyhyempi.

Ja saa olla hoikkarakenteinen, ei tosin pienet lihakset haittaa. Mieluiten kuitenkin melko rasvaton, kiitos!

Ja pieni peppu miehellä on mahtava.

Kauhistus on sellainen yli 180 senttiä pitkä roteva, perinteinen mies.

Kaljamaha on kauhistus.

Vierailija
9/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on olemassa juuri hoikista viehättyviä naisia, vaikkakin yleisempää tytöillä ja homoilla. Ongelmaksi asia muodostuu, jos kumppanin on pakko olla juuri tietynlainen ja lihominen tai rotevoituminen tarkoittaa suhteen loppua. Ja se näkeekö kumppanin ensisijaisesti ihmisenä vai juuri oikean kokoisena.

Vierailija
10/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en usko, että voisin kovin paljon viehättyä itseäni pienemmästä miehestä. Olen kyllä ollut suhteessa sellaiseen mieheen, mutta fyysinen vetovoima oli aika pientä.. Minun mielestäni miehen pitää olla miehekäs, ja sellaisena en pienikokoista ja liian laihaa miestä pysty näkemään. Mutta siis tämä on henkilökohtainen mielipiteeni. Kaikilla saa toki olla omansa.

Vierailija
11/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäatleettinen pätkä ja lähisuhdeväkivaltaa aiemmin kohdannut, niin pakko myöntää että suhteen alkuvaiheessa (kun toista ei vielä täysin tunne) minun on piirun verran helpompi rentoutua sellaisen kumppanin kanssa, joka on lähempänä omaa mitta- ja kokoluokkaani. Ei ole kuitenkaan mitään antipatioita minkään mittaisia tai painoisia ihmisiä kohtaan, luottamus syntyy kyllä jos on syntyäkseen. Tärkeämpää, että samalla aallonpituudella.

Vierailija
12/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Toivoisin että mies olisi hoikempi, hän painaa 100 kg missä toki lihasta myös.

Exä painoi vain 65 kg ja oli juuri sopiva <3

Vierailija
13/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole toistaiseksi koskaan kiinnostunut kovin isokokoisista miehistä. En sano ettei niin voisi käydä mutten pidä todennäköisenä. Yleensä pidän puoleensavetävimpänä suunnilleen itseni pituista tai vähän pidempää, mutta mitään tarkkoja rajoja ei tietenkään ole. Toisaalta todella sirorakenteiset eivät myöskään yleensä herätä kiinnostusta, vaan itseäni rakenteellisesti kookkaammat mutta kuitenkin hoikahkot miehet. Oma pituuteni vähän alle 170 ja paino vähän yli 50, joten iso osa miehistä on minua kookkaampia.

Vierailija
14/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en usko, että voisin kovin paljon viehättyä itseäni pienemmästä miehestä. Olen kyllä ollut suhteessa sellaiseen mieheen, mutta fyysinen vetovoima oli aika pientä.. Minun mielestäni miehen pitää olla miehekäs, ja sellaisena en pienikokoista ja liian laihaa miestä pysty näkemään. Mutta siis tämä on henkilökohtainen mielipiteeni. Kaikilla saa toki olla omansa.

Mietin sellaista tässä elämäni varrella, että kannattaako oikeasti miehekkyyttä ja naisellisuutta ajatella koon mukaan. Kun se lopulta tulee ihan muista asioista. Tuskin pitkä ja lihava nainen haluaa kuulla olevansa miehekäs ja siksi epähaluttava.

Vierailija
15/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mistäkin tykkää. Itse tykkää että miehen pitää olla pitkä ja sopusuhtainen. Mutta mielummin vaikka vähän ylipainoinen kuin pulkannaru. Nuori mies on ok pulkannarunakin mutta keski-ikäinen ei.

Vierailija
16/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko aloittajan mieltymys kenties ylipainon tuomasta heikosta itsetunnosta? Tämähän on ihan yleistä että esim ylipainoiset, niin miehet kuin naiset, viihtyvät paremmin vähemmän kauneusihanteita vastaavan kanssa. Ei tarvi yhtä paljon hävetä itseään tai pelätä että kumppani lähtee jonkun muun mukaan. Pieni mieshän on esimerkki vähemmän ihanteita vastaavasta.

Tuttu tilanne itselle, kun olin ylipainoinen, etsin vähemmän täydellisiä naisia, joko ylipainoisa tai muuten vähemmän kauniita. Oli paremmat mahikset päästä tutustumaan ja oli rennompi olo heidän seurassaan kun kumpikaan emme vastanneet ihanteita. Lopulta kuitenkin ryhdistäydyin ja itsekurin avulla laihdutin normaalipainoiseksi, nyt viihdyn enemmän kauneusihanteita vastaavien naisten kanssa. Olen siis pitkä ja lihaksikas, ylipainoa vaan oli vähän ennen.

Vierailija
17/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen epäatleettinen pätkä ja lähisuhdeväkivaltaa aiemmin kohdannut, niin pakko myöntää että suhteen alkuvaiheessa (kun toista ei vielä täysin tunne) minun on piirun verran helpompi rentoutua sellaisen kumppanin kanssa, joka on lähempänä omaa mitta- ja kokoluokkaani. Ei ole kuitenkaan mitään antipatioita minkään mittaisia tai painoisia ihmisiä kohtaan, luottamus syntyy kyllä jos on syntyäkseen. Tärkeämpää, että samalla aallonpituudella.

Just eilen mietin, että koenko minäkin oloni tuosta syystä hyväksi noin 80-kiloisena. Kun rasvan alla on myös kuntosalilla hankitut lihakset ja taistelijan mielenlaatu, pysyn fyysisesti paremmin turvassa. Se auttoi hullun eksän kanssa, joka ei uskaltanut hyökätä fyysisesti kimppuuni muutaman yrityksen jälkeen.

Vierailija
18/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina pitänyt aika pienikokoisista miehistä. Tai siis pidän kyllä monen eri kokoisista, koska persoona on se, joka viehättää tai ei viehätä, mutta pienikokoisemmat miehet ovat aina viehättäneet enemmän silmää. Oma mieheni on kyllä pitkä, mutta hän on hyvin hoikka (tai ei mun silmääni, oon tottunut mieheni ruumiinrakenteeseen). Painamme suunnilleen saman verran, vaikka mieheni on mua 20 cm pidempi, enkä mä ole siis ylipainoinen.

Vierailija
19/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuuko aloittajan mieltymys kenties ylipainon tuomasta heikosta itsetunnosta? Tämähän on ihan yleistä että esim ylipainoiset, niin miehet kuin naiset, viihtyvät paremmin vähemmän kauneusihanteita vastaavan kanssa. Ei tarvi yhtä paljon hävetä itseään tai pelätä että kumppani lähtee jonkun muun mukaan. Pieni mieshän on esimerkki vähemmän ihanteita vastaavasta.

Tuttu tilanne itselle, kun olin ylipainoinen, etsin vähemmän täydellisiä naisia, joko ylipainoisa tai muuten vähemmän kauniita. Oli paremmat mahikset päästä tutustumaan ja oli rennompi olo heidän seurassaan kun kumpikaan emme vastanneet ihanteita. Lopulta kuitenkin ryhdistäydyin ja itsekurin avulla laihdutin normaalipainoiseksi, nyt viihdyn enemmän kauneusihanteita vastaavien naisten kanssa. Olen siis pitkä ja lihaksikas, ylipainoa vaan oli vähän ennen.

En usko, itselläni on aina ollut tämä mieltymys hoikkiin miehiin ja olen aina ollut hoikka. Tuskin makuni muuttuisi vaikka lihoisin.

T. N 166/54

Vierailija
20/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieltymykset pysyneet samoina vuosien varrella, oma paino sen sijaan ei vaan on vaihdellut 52-82 kg välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi