Mies ei ymmärrä että olen raskaana :' (
Tai siis ymmärtää, mutta ei kuitenkaan!
Tontillamme on kaadettu puita ja nyt v-loppuna MUN pitäisi mennä 2,5-vuotiaan taaperon kans sinne auttamaan pinoomaan puita. Ja niitä on PALJON!!!
Nytkin on ollut muuttoa ja olen rehkinyt ihan hirveesti. Mahaan on sattunut ja muutenkin sellainen ei niin ihana olo :(
Onko ihan järkevää mennä sinne metsään pinoomaan puita kun tuo maha on tiellä ja kaikennäköisiä liitoskipuja ja selkäsärkyä yms...? Ja rv 25
Kommentit (15)
Ja niin kuin sanoin, olen täällä kotona niin paljo rehkinyt ja nostellut laatikoita, että on aika pahastikin supistellut yms...
ap
Vierailija:
Ja niin kuin sanoin, olen täällä kotona niin paljo rehkinyt ja nostellut laatikoita, että on aika pahastikin supistellut yms...ap
Äläkä välitä miehesi käytöksestä, sinun on nyt vain ajateltava vauvaa ja itseä sekä taaperoa.
entäs jos taapero laittais puita vaikka kottikärryyn ja kuljettaisitte yhdessä ne miehelle, vai tekeekö mies eri hommaa??
Vai onko tuhoon tuomittu juttu?
Vierailija:
Ja niin kuin sanoin, olen täällä kotona niin paljo rehkinyt ja nostellut laatikoita, että on aika pahastikin supistellut yms...ap
Pahasti supistelu ei kuulu noille viikoille.
terv. 26+5 viikolla synnyttänyt
Ja kyllä me ajattelimme mennä lapsen kanssa siellä käymään, mutta vain viemässä ruokaa. Mä en ainakaan rupea siellä mitään tekemään.
Ja jos mulla olis jo viikkoja 36, niin minäkin kyllä seisoisin vaikka päälläni siellä, mutta viikkoja on vast 25, joten en oikee viittis riskeerata....
ap
Kovat supistelut noin " pienillä" viikoilla antavat vinkkiä vähän hölläämään. Toki voi tehdä kaikenlaista, mutta omaa vointiaan kuunnellen.
Miten ihmeessä rupeat johonkin rakennusprojektiin tuollaisen kusipään kanssa?
JSSAP.
Ei kuitenkaan kannata tehdä itsestään sairasta... Mullakin viikkoja 33 ja teen sitä mukaa mitä jaksan hommia... väillä huilin ja sitten taas menoksi..muutettiin mekin just ja koetan laitella paikkoja kuntoon ja hoidella lapsia samalla, välillä toki on huilattava kun mulla kans selkä remppaa ja supistelu kyllä herättää jos liikaa yrittää... Voithan käväistä siellä ja katsella miten jaksat, mut muista levätä ja älä tee jos tuntuu siltä....Itse sen parhaiten tietää, mut älä tee itsestäs myöskään liian sairasta....
Pientä touhua on esim. kukkien kanssa touhuaminen, mutta ei puiden keräily vaikeakulkuisessa maastossa.
Itse aikalailla samoilla viikoilla olen nyt joten sen takia kysyn...
Hae pesäpallomaila ja iske kunnolla munille. Tajuaa varmaan sitten, että siinä kunnossa ei huvita puita pinota.
Hyvä tavaton, että tuollaisesta tarvii edes keskustella. Vaikka et olisikaan raskaana mitä ihmettä sinne sinun tarvii mennä? Kyllä kai miehesi voi pyytää sinne jotain talkooporukkaa. Meillä ainakin on ihan päivänselvää, ettei naiset tee tuollaisia hommia. Meillä mieheni ei anna minun kantaa kauppakassia, työntää rattaita tms vaikka en edes ole raskaana. Siis silloin kun hän on matkassa. Ja kun muutettiin, niin en koskenut yhteen ainoaan muuttolaatikkoon. Mieheni oli pyytänyt kavereitaan kantopuuhiin. Nyt jotain rajaa rääkkämisellekin!
Kuuntele omaa kroppaasi ja sano miehellesi, ettet nyt vaan voi ja sillä selvä.
Kyllä mäkin olin hyvässä kunnossa viikoilla 30+. Sen sijaan vkoilla 20+ en ollut, koska maha ei ollut pullahtanut kunnolla ulos, oli anemiaa sun muuta. Heti kun sai hempat kuntoon ja massu pullahti ulommas, olo parani suunnattomasti. Loppuivat kivuliaat supparitkin, joiden takia keskiraskaudessa piti ottaa tosi rennosti. Mä en käsitä, miten toinen odotuksen läpikäynyt voi antaa tuollaisia kommentteja kuin olet noilta 30+ vkoisilta vauhtimammoilta saanut. Jotain järkeä akat.
vois ihan vaikka auttaa selkäsärkyynkin että tekisit jotain, älä tee itestäs vammasta.