Miksi mies roikkuu....
vieläkin deitti-palstalla (itse piilotin jo oman profiilin mutta käyn silti päivittäin tarkistamassa onko tuo mies ollut usein paikalla) vaikka väittää, ettei etsi muita - kun löysi minut? Kirjoiteltu ollaan vasta muutama päivä, mutta itte en jotenkin tuollaisen puheita ota tosissaan.
Mies on ainakin palstalla käynyt 2-3 kertaa päivän mittaan. Ja se ei ole minusta kanssa hyvä piirre, kun kirjoitellaan iltaisin, niin hän ei heti vastaa viesteihini - vaan menee aina muutaman minuutin tauko & sitten vasta vastaus tulee. Eli ihan kuin kirjoittaisi jonkun toisen kanssa samaan aikaan.
Samoin se laittaa epäilykset liikkeelle, kun mitä vain olen hänelle sanonut, niin kaikki käy. Esim, on valmis aluksi etäsuhteeseen, voi muuttaa tänne lähemmäs minua, yhteenmuuttokin jossain vaiheessa sopii.... Eihän nyt aina ihminen voi olla tuollainen "jees jees - kaikki käy".
Noh taidan tehdä niin, että kirjoittelen itse harvemmin. Usein tuo saa miehen kiinnostuksen katoamaan.
Kommentit (24)
Alan ymmärtämään miksi miehet joutuu etenemään näissä asioissa epärehellisesti. Kirjoitetaan ja vasta ollaan tutustumassa vaaditaan jo "uskollisuutta".
Saapi tuokin tyyppi ny olla. Palstalla olo hällä vain jatkuu, vaikka sen piti loppua eilen. Siis tilausjakson tuonne palstalle.
Laitoin oman profiilin avoimeksi ja eston tuolle tyypille. Ei voi viestejä lähettää.
Ja jos vielä illalla tekstarin lähettää, en enää vastaa.
Peluri ja mun ex. Laittaa sulle huomenet kun mä lopetin vastaamisen. Seksiaddikti. Kaupunki?