mikä tyttöystävääni vaivaa?
Aina kun hän tulee luokseni käymään ja olisi netflix pyörimässä ja naposteltavat valmiina hänen on ihan pakko aloittaa siivoamaan ja tiskaamaan.
Kommentit (26)
Pitäisi tosiaan nähdä se sun kämppä ensin. Tosin jo tuo tiskaaminen antaa ymmärtää, ettet ole siivonnut ennen tyttöystävän tuloa, koska yleensä kämpässä ei pitäisi olla tiskaamattomia astioita, patsi jos olet laittanut jotain juuri ennen tyttöystävän tuloa.
Mutta jos kämppäsi on oikeasit siisti (mitä en usko), niin jotenkin tuo on kontrolloivaa käytöstä. Halutaan ottaa miehen asunto hallintaan.
Vierailija kirjoitti:
Pullopusseja?
Niin. Sellaisia mihin kerätään tyhjät pantilliset juomapakkaukset odottamaan kauppaan viemistä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai mikkihiiri? Etkö saa määrättyä sääntöjä edes omassa kodissasi ettei tiskausta tai siivoamista televisionkatselun aikaan?
Olen yrittänyt suostutella häntä tulemaan seuraksi, mutta ei suostu jos tiskipöytä ei ole tyhjä. Kerran jopa kaappasin syliin ja kannoin sohvalle ja hän alkoi rimpuilla, potkia kynsiä ja uhkasi alkaa kirkumaan jos ei saa hoitaa hommaa valmiiksi. En käsitä.
Eikö sulla ole tiskikonetta? Nykyään niitä jaellaan puoli-ilmaiseksi Facebookissa ja torissa. Vähennä myöskin tavaran määrää niin sulla itellään ei ole niin paljon pölytettävää. Mä en muuten ikinä kehtaisi päästää ketään sisään, jos mulla olisi just silloin siivoamaton huusholli :O
Onko muna edes pesty vai onko sekin jäänyt huomiotta?