mikä tyttöystävääni vaivaa?
Aina kun hän tulee luokseni käymään ja olisi netflix pyörimässä ja naposteltavat valmiina hänen on ihan pakko aloittaa siivoamaan ja tiskaamaan.
Kommentit (26)
Sulla on likaista, p a s k a i s t a ja sotkuista. Siivoa itse, ennen kuin se tyty saapuu.
Voisitko itse siivota ja tiskata ennen kuin hän tulee?
Voihan se tietysti olla osoitus hoivavietistäkin. Haluaa huolehtia hyvinvoinnistasi, kun näyttää siltä, ettet ilman selviydy.
Voisitko jo vihdoin lopettaa nämä? Aikuinen nainen, huoh.
Haluaa näyttää olevansa sopiva saamattoman miehen omaishoitajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on likaista, p a s k a i s t a ja sotkuista. Siivoa itse, ennen kuin se tyty saapuu.
ihan siedettävä tämä kämppä on
Vierailija kirjoitti:
Voisitko itse siivota ja tiskata ennen kuin hän tulee?
Voihan se tietysti olla osoitus hoivavietistäkin. Haluaa huolehtia hyvinvoinnistasi, kun näyttää siltä, ettet ilman selviydy.
En, täällä on ihan hyvä ihmisen olla. Ei hänen tarvitsisi puuttua mutta näköjään välttämättä tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole; kämppäsi on jäätävä sikolätti jossa villakoirat pitävät kiihdytysajoja, pölypunkit marssivat aina vain kohti laajempaa L e b e n s r a u m i a ja limaiset astiat möllöttävät surullisina rasvalla aateloidussa keittiöaltaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole; kämppäsi on jäätävä sikolätti jossa villakoirat pitävät kiihdytysajoja, pölypunkit marssivat aina vain kohti laajempaa L e b e n s r a u m i a ja limaiset astiat möllöttävät surullisina rasvalla aateloidussa keittiöaltaassa.
Mistä sinä sen tiedät? Oletko tyttöystäväni? Jos olet niin liioittelet pahasti.
Millainen on tyttöystäväsi asunnon siisteystaso verrattuna omaasi?
Miksi et siivoa ja tiskaa ennenkuin tulee vieraita? Pitäisi olla aika normaalia, että haluaa näyttää kodistaan parhaat puolet vieraille.
Selvä vinkki, että et osaa siivota, jos ensimmäisenä pitää siivota ja raivata tilaa astioista, että luonasi pystyy oleskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
No onhan siellä siistimpää, on silitetyt pöytäliinat ja ja kaikenlaista koristetilpehööriä, tiskipöytä aina tyhjä ja ilmanraikastimen haju. Ei esimerkiksi päivällisen valmistuksessa käytetyt astiat esillä ja pullopusseja näkyvillä.
Se haluaa ittensä paksuks. Pesä pitää puhdistaa ensin katsos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan siellä siistimpää, on silitetyt pöytäliinat ja ja kaikenlaista koristetilpehööriä, tiskipöytä aina tyhjä ja ilmanraikastimen haju. Ei esimerkiksi päivällisen valmistuksessa käytetyt astiat esillä ja pullopusseja näkyvillä.
Silitetyt pöytäliinat ja koristetilpehöörit ovat oma juttunsa, mutta tässä taitaa olla kyse myös liasta. Vaikuttaa siltä, että tyttöystäväsi ei tykkää likaisista astioista lillumassa & haisemassa lavuaareissa, tiskipöydillä yms. tai ruoanjätteistä ympäriinsä. Miten on likaisten vaatteidesi laita? Tai pöly ja villakoirat? Tai onko kämppäsi muuten saastainen?
Vähän sama juttu kuin pukeutumisen kanssa. Toisista on hauska pitää jakkupukua ja erilaisia rimpsuja päällä, toiset tykkäävät enemmän hupparilinjasta, mutta toivottavasti molempien vaatekerrat ovat puhtaita, eivätkä likaisia ja haisevia.
Miten kuvailisit asuntosi siisteystasoa vaatteina? Laittaisitko päällesi mennessäsi ulos ihmisten ilmoille?
Siivoaisit joskus niin ei vieraiden tarvitsisi
Jos asuntosi on ihan suht koht järjestyksessä, ei erityisemmin tahrainen, enimmät tiskit tiskattu tai koneessa ja etenkin ettei siellä haise tai ole ällöttävän likaista niin todennäköisesti tyttöystäväsi on perfektionisti, siivousfriikki jopa jonkinlainen persoonallisuushäiriö on mahdollinen. Mulle ainakin kelpaa Netflix naposteltavineen rakkaan mieheni kainalossa vaikka olisikin imuroimatta ja pyykit pesemättä. Ainut mikä mileeni tuli sen lisäksi että asuntosi olisi tosi ällöttävän likainen niin toinen mikä voisi olla turn-off minulle olisi että ne naposteltavat ovat chipsejä, kaljaa, irtokarkkeja ja sinä nuorimies siellä sohvalla olisit reippaasti ylipainoinen, liikkumaton ja kenties hygieniakin vähän sinnepäin, kenties jopa humalassa. Terv. N51, kolmen lapsen äiti.
Oletko mies vai mikkihiiri? Etkö saa määrättyä sääntöjä edes omassa kodissasi ettei tiskausta tai siivoamista televisionkatselun aikaan?
Hän on stereotyyppinen.