Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkon myyjä hermostui, kun ostin neljä pulloa Koskenkorvaa...

Vierailija
17.09.2019 |

Näin suuret määrät pitää kuulema ostaa verkkokaupasta, koska yksittäinen myymälä ei voi varaantua tällaisiin kertaostoksiin ja myytävä tavara loppuu hyllystä ennen seuraavaa tavarakuormaa...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako/juoko joku alkoholia vielä vuonna 2019...?

Vierailija
2/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi myyjää harmittaa kun ajatteli että hänelle ei jää perjantaiputelia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon Alkossa on hyvin pieni käsivarasto.

Vierailija
4/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä pulloa ei ole paljon. Surkea alko.

Vierailija
5/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, nyt meni Alko sekasin, kun eteen tuli yksi isompi kertaostos! Naurattaa.

Vierailija
6/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHAHhahahahhahAHAHAHAHHHA HHA H

Vierailija
7/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

USAssa kun ostat kuusi pulloa kerrallaan saat 10% alennusta ostoksesta tai jonkun viela paremman alennuksen. :D

Vierailija
8/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
9/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että odotas kun tulen juhannuksen alla käymään

Vierailija
10/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, niin varmaan. Kyllä ne tilatut tavarat mitoitetaan niin että vielä ylikin jää.

Poikkeuksena tietenkin bussilastillinen turisteja jossain pikkukylän ainoassa Alkossa.

Vierailija
11/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Helsingissä ei onneksi tuollaista satu. T. Ainejärjestön bileitä usein järjestävä

Vierailija
12/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Alkon myyjä leikki leijonaa kun ostin pullon leijonaa.

Vierailija
13/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti siellä, missä hakumatkat on pidemmät, käytännöt ovat toisenlaiset.  Nuorgamin alkossa kun pydät kaksi kossua, niin kuulemma tuodaan kaksi koria tiskille.

Vierailija
14/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua haukkuivat rasistiksi. Leijona on kuulemma rasistien tunnusmerkki.

Vierailija
15/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repesin :D Roaarr!

Join aikoinani paljon ja minulla oli jo aika selkeä alkoholiongelma. Kerran ostin yhden viikonlopun aikana lähimmän kaupan hyllyt tyhjäksi eräästä tietystä siideristä, en enää tarkalleen muista, että mistä. Kohdalleni sattui joka kerta eri myyjä, joten ehkä siksi en saanut mitään kommenttia asiasta. Nyt jälkeenpäin on välillä nolottanut ja samalla huvittanutkin, että jostain kumman syystä ei ikinä tulisi mieleen ostaa kauppaa tyhjäksi vaikkapa Pätkis-patukoista.

Vierailija
16/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti siellä, missä hakumatkat on pidemmät, käytännöt ovat toisenlaiset.  Nuorgamin alkossa kun pydät kaksi kossua, niin kuulemma tuodaan kaksi koria tiskille.

Kyse ei ole hakumatkasta vaan siitä että kaikki tietävät lappalaisten olevan rapajuoppoja.

Vierailija
17/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai se alkolle on kuka ne kossupullot ostaa. Vielä parempi kun yksi, niin vähemmän kuluu kassalta työaikaa pulloa kohti ja ehtii kantamaan lisää pulloja hyllyihin myytäväksi.

Ei rautakauppakaan ala kanittamaan viimeisiä naulapaketteja mikäli asiakas ne kaikki jostakin syystä haluaa ostaa. Seuraaville halukkaille kerrotaan sitten että uusia on tulossa ehkä viikon päästä ostettavaksi.

Vierailija
18/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän samankaltaista kokemusta. Ostin 3kpl 60% Koskenkorva-Vodka pulloa niin nuori nirppanokka-myyjätär suhtautui minuun kuin halpaan makkaraan.

En haissut hielle ja minulla oli ihan siistit ja puhtaat vaatteet ylläni, mutta ilmeisesti minun olisi pitänyt ostaa niiden 3 Koskenkorva-Vodkan sijaan 1 pullo jotain kallista viiniä niin että hienohelma myyjätär olisi hymyillyt ja toivottanut kivaa iltaa.

Vierailija
19/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Eipä siitä nyt kovin kauaa ole, kun Suomessa oli käytössä viinakortit. Sinne kirjattiin ylös kaikki ostokset, ja jos oikein janotti, saattoi valtion paikallisen viinamonopolin johtaja ottaa janoisen puhutteluunkin...

Viinakset olivat tietenkin rivistössä, tiskin takana, jotta janoinen rahvas ei niitä päässyt käplimään. Olisi saattanut tulla heräteostoksia. Vähän kuin nykyisin tupakkiaskit. Pitää tietää ennalta, mitä tilaa.

Samaa holhousmentaliteettia ollut taas ilmassa tällä vuosikymmenellä. Saas nähdä, milloin joku noita kortteja taas ehdottelee. Kansanterveys tärkeintä, tietenkin.

Vierailija
20/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Eipä siitä nyt kovin kauaa ole, kun Suomessa oli käytössä viinakortit. Sinne kirjattiin ylös kaikki ostokset, ja jos oikein janotti, saattoi valtion paikallisen viinamonopolin johtaja ottaa janoisen puhutteluunkin...

Viinakset olivat tietenkin rivistössä, tiskin takana, jotta janoinen rahvas ei niitä päässyt käplimään. Olisi saattanut tulla heräteostoksia. Vähän kuin nykyisin tupakkiaskit. Pitää tietää ennalta, mitä tilaa.

Samaa holhousmentaliteettia ollut taas ilmassa tällä vuosikymmenellä. Saas nähdä, milloin joku noita kortteja taas ehdottelee. Kansanterveys tärkeintä, tietenkin.

Ja vanhat kunnon tiskimyymälät takaisin, niin tuntee saaneensa palvelua. Monesti se oli oikeinkin hyvää niissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä