Tänä viikonloppuna aion raivata vaatekaappini
Ja ANTAA ison määrän vaatteita pois. En todellakaan vie kirpparille, jossa niistä saa nykyisin euron.
Oikein odotan, että pääsen raivaamaan!
Kommentit (15)
Miten aiot toteuttaa tuon? Onko sun kaikki vaatteet samassa kaapissa?
En heitä pois. Olen saanut lähes käyttämättömiä vaatteita paljon. On lihomisen ja laihtumisen varalle vaatteita. Sopiihan nuo tuolla olemaan.
Onnea ja jaksamista, hieno tunne kun valmis.
Mulla odottelee eteisessä kolme kassillista keräykseeen lähteviä vaatteita. Projekti on vasta aluillaan. Huh huijaa, miten noita pääseekin kerääntymään!
Vierailija kirjoitti:
En heitä pois. Olen saanut lähes käyttämättömiä vaatteita paljon. On lihomisen ja laihtumisen varalle vaatteita. Sopiihan nuo tuolla olemaan.
Tätä en ihan ymmärrä, kun olen painanut yli 20 vuotta saman verran. Aika paljon saa laihtua tai lihoa, että koko muuttuu edes numeron verran.
Ensi viikolla harmittelet miksi tuli heitettyä sekin kiva paita pois.
Vierailija kirjoitti:
No minulla on vierekkäin monta vaatekaappia. Käyn läpi ja laitan muovikasseihin ja kassit keräykseen. Ap
Tsemppiä! Mulla edessä muutto parin viikon päästä, ja olen karsinut kovalla kädellä kaikkea mahdollista. Enpä usko että tulen mitään kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä en ihan ymmärrä, kun olen painanut yli 20 vuotta saman verran. Aika paljon saa laihtua tai lihoa, että koko muuttuu edes numeron verran.
Sehän riippuu myös vartalotyypistä, mihin kilot asettuvat ja millaisia vaatteita on tapana pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulla on vierekkäin monta vaatekaappia. Käyn läpi ja laitan muovikasseihin ja kassit keräykseen. Ap
Eli poimit vaan kaapista poistoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli poimit vaan kaapista poistoja?
Varmaan otan hyllyn kerrallaan sängylle. Mitä itse ajattelit? Ap
Kahtena päivänä olen nyt raivannut. 40 vaatetta ja kolmet kengät on jo karsittu ja vielä voisi saman verran karsia.
Mä teen saman yleensä kaksi kertaa vuodessa - keväisin ja syksyisin. Ne vaatteet, jota en edellisenä sesonkina ole käyttänyt ja jotka edelleen tuntuvat siltä, että tule seuraavassakaan sesongissa käyttämään, joutavat kierrätykseen. En vie kirppikselle minäkään - kierrätän muuten eteenpäin.
Muilla samanlaisia projekteja?