Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit jos puoliso ehdottaisi avointa suhdetta?

Vierailija
17.09.2019 |

?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis eron paikka. Heti ja välittömästi.

Vierailija
2/36 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin paskaisesti, iskisin avioeropaperit pöytään ja lähtisin baanalle panemaan.

Vierailija
4/36 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä olisi varmasti silloin joku ihastus, jota haluaisi kovasti panna.

En kyllä tykkäisi.

Kysyisin kuuluuko diiliin, että molemmat saavat paneskella muita. Todennäköisesti miehen kuningasajatus kaatuisi tähän, koska ei olisi kivaa, että vaimokin nussisi ympäriinsä.

Vierailija
5/36 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero, ja mies voi mennä rauhassa uuden ihastuksen kanssa eteenpäin.

Vierailija
6/36 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin tosi iloinen, koska oon jo pitkään itse miettinyt, että en kehtaa ehdottaa, vaikka haluaisinkin.

Vierailija
7/36 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii. Kiitos ja hyvästi.

Vierailija
8/36 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että saa toki olla ihan avoimesti, ilman että minä olen siinä kuviossa mukana. Joo eli ei, erohan siinä todennäköisesti tulisi. Koska ei se vaan 90% ajasta toimi jos yhteen on menty monogamisesti. Jos yhtäkkiä haluu avata suhteen niin kyl siitä voi päätellä suoraan et en enää riitä tai on jo joku sellainen "ajettu sisään" jonka kanssa vois sitte ilman tunnontuskia paneskella, tai tullut joku vahvempi ihastuminen johonkuhun vaikka mitään ei vielä olisi käynyt. En niin epätoivoinen ole että jäisin sellasta kattelemaan. Osaan olla yksinkin.

Vierailija
9/36 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ok." Mä en ole koskaan tavannut miestä, jolle avoin olisi ok....siis naisenkin osalta avoin, itselleen moni soisi erivapauksia.

Vierailija
10/36 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisin, todella paljon itkisin. 

Vierailija
11/36 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero, jos edes puolitosissaan ehdottaisi. Ehdotus veisi pohjan käytännössä kaikelta.

Vierailija
12/36 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tulisi välittömästi.

Vierailija
13/36 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin suostuakin. Pitäisi vähän miettiä ja sopia pelisäännöt.

Vierailija
14/36 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä millaisia sääntöjä mies on miettinyt. Jos kumpikin saa mennä ja tehdä tasapuolisesti niin voisin suostua.

Vierailija
15/36 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde eli äijällä olis uusi ihastus valmiiksi katsottuna tai koeajettuna. Haluaa luvan kanssa käydä painamassa... Suurimmalle osalle miehiä avoin suhde tarkoittaa että mies saa pneskella ympäriinsä, nainen ei. Eihän sellainen olisi sopivaa...

Ensin kolmannen asteen kuulustelu, sitten vapauttaisin takas luontoon. Mun kanssa ei ole pakko olla enkä ole niin miehenkippee että minkä tahansa häntäheikin kelpuuttaisin. Vapaasti saa käydä nusasemassa ketä haluaa, itseäni en siihen kuvioon näe.

Vierailija
16/36 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se avoin suhde tarkoittaa, että mies haluaisi käydä painamassa jotain ilman tunnotuskia kun on hieman tullut paha mieli salaa sitä tehdä ja kiinni jäämisenkin pelko on jo koska joku on saattanut nähdä jossain heidät yhdessä tai tajunnut asian. Vaimolla tietenkään ei ole oikeutta panna edes itseään. Pitää vaan kotona istua neitseellisenä kun mies huorii kylillä hoitonsa kanssa.

Vierailija
17/36 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka tuollaista ehdottaa voi aloittaa yksipuolisesti sallimalla vapauden kumppanilleen

Vierailija
18/36 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M -Kulta, miten olisi avoin parisuhde, haluaisin nyt semmoisen kanssasi

N -No tottahan toki se minulle passaa, niin joo, lapsesihan tulevat tänään viikonlopuksi hoiviisi, minäpäs tästä alan valmistautua baari-iltaan, vaikka en ole enää vuosiin käynytkään kylillä, niin nythän minulla on hyvä tilaisuud, vielä kun otit esiin tämän aviomen parisuhteten kaipuusi...

Vierailija
19/36 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ehdotettiin yhtäkkiä kesken mukavan, kahdenkeskisen illan ja olihan se järkytys. Tuntui että kaikki suhteessamme olikin valhetta, että minä olen korvattavissa, en ole erityinen enkä tärkeä. Olen vain joku joka odottaa kotona, jännitys ja romantiikka olisi sitten muiden kanssa. Mies näkee muut ihmiset vain kulutushyödykkeinä, kertakäyttökamana, viihteenä..

Suhteemme ei palautunut ennalleen tuon jälkeen. Vedin sen monesti mukaan riitoihin ja nyt ollaan eroamassa, tuo yhtenä syynä.

Vierailija
20/36 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin, että hän on minun puolestani täysin vapaa panemaan ihan kenen kanssa haluaa. Ja minä samoin, nyt kun kerran olen taas villi ja vapaa sinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä