Mitä yhteiskunta aikoo tehdä tyttöjen yksinäisyydelle?
Paljon puhutaan poikien syrjäytymisestä. Onko tytöt unohdettu, taas kerran?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5fa9359d-8b4a-44a8-a2d9-ab2e72dda654
Kommentit (6)
Pojista ja heidän ongelmistaan on puhuttu viime aikoina niin paljon että on ihan päässyt unohtumaan että tyttöjäkin on olemassa. He eivät voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tytöt opetetaan olemaan hiljaa ja kestämään kun miehet uhriutuu kilpaa.
Ehkä totta. Muistan nuo kyselyt kouluajalta ja vastasin niihin rehellisesti vain koska sen sai tehdä anonyymisti. Kasvotusten en olisi kehdannut kertoa, piti mennä hyvin ja pärjätä tai muuten olin itse epäonnituja jos oli vastoinkäymisiä.
Miksi tytöt eivät itse tee jotain yksinäisyydelleen? Halukkaita poikapuolisia seuralaisia on vaikka muille jakaa.
Tuttu asia. Tämä tyttöjen väheksyntä, syrjiminen ja naureskelu on ihan tuttua 80-luvulta kun itse olin yläasteella. Poikia suosittiin aina ja erityisesti matematiikassa. Lisäksi poikia tyyliin vietiin kädestä uusia kokemuksia kohti.
Oksettavaa että tämä jatkuu edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu asia. Tämä tyttöjen väheksyntä, syrjiminen ja naureskelu on ihan tuttua 80-luvulta kun itse olin yläasteella. Poikia suosittiin aina ja erityisesti matematiikassa. Lisäksi poikia tyyliin vietiin kädestä uusia kokemuksia kohti.
Oksettavaa että tämä jatkuu edelleen.
Ei edelleen vaan taas. Mutta trendi-ilmiö joka menee ohi, ja melko pian vieläpä.
Vielä poikia ja miehiä naurattaa. Minua sen sijaan hymyilyttää.
Tytöt opetetaan olemaan hiljaa ja kestämään kun miehet uhriutuu kilpaa.