Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mulla on kokoajan nälkä?

Vierailija
17.09.2019 |

Tänään syönyt
Aamupala: Kahvia, 2 ruisleipää juustolla ja kinkulla, soijajogurtti

Lounas: Makaronilaatikko ja paljon salaattia, mandariini. (Oli oikeasti paljon ruokaa, eväsrasiallinen makaronilaatikkoa ja toinen salaattia)

Välipala:2 mandariinia

Päivällinen: 2perunaa ja lihasuikalekastiketta, paljon salaattia, raejuustoa, 2juustoleipää, monta lasillista maitoa (varmaan litra)

Nyt söin hedelmiä ja on niin nälkä että voisin vetää vaikka pitsan.

Tämä loputon nälkä on vaivannut nyt ehkä 2kk. Mikään ruokamäärä ei riitä

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun ravintoaineen puutos. Syö monivitamiinia ja kohtuullisesti pähkinöitä. Kun nälkä käy kovaksi, keitä kaurapuuroa ja paista kananmuna. Energiamäärä jää kohtuulliseksi, mutta maha pysyy täytenä pitkään. Älä juo kaloreita, edes maitoa.

Jokin puutos varmasti on. Ihan järjetön himo kaikkeen tuoreeseen. Hedelmiä menisi ihan tolkuton määrä.

Ap

Ja nehän vielä lisäävät sitä nälkää.  Näkyi ruokalistassasikin olevan paljon sellaista ruokaa, joka ei tee kylläiseksi, vaan vain yllyttävät nälkää.

Olisko sulla mahdollista muuttaa syömisiäsi?

On mahdollista, aikalailla edellisenä päivänä pääpiirteittäin tulee suunniteltua seuraavan päivän ruoat. Syömisen aikataulun sanelee työaika ja jumpat eli syömiset klo 6, 11, 14 ja n16-17 ja iltapaln klo 20-21

Vierailija
22/26 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautaa. Sanoisin minä. Sitä elimistösi huutaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rautaa. Sanoisin minä. Sitä elimistösi huutaa.

Hemppa huitelee 145-165 lukemissa. Vaan voi kai se sitäkin olla

Ap

Vierailija
24/26 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fruktoosi blokkaa leptiinihormonin toiminnan. Eli syöt liikaa. Tämä on evoluutiossa ollut hedelmien tarkoituskin: syömällä satokausina hedelmiä syöt energiaa varastoon. Eli jätä hedelmät ja sokerit pois.

Taas joku uskovainen tuputtamassa evoluutiota.

Vierailija
25/26 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku valaista mitä järkeä on syödä noita pähkinöitä välipalaksi? Se kymmenen pähkinää/ vajaa kourallinen minkä sais syödä, ei mulla ainakaan auta yhtään mitenkään nälkään. Ihan yhtä kova nälkä on niiden syömisen jälkeen kuin ennenkin.

Tykkään kyllä niistä ja tiedän että ne on terveellisiä, mutta en vaan tajua tuota pähkinöiden syömistä nälkään. Viekö ne oikeasti joltakulta nälän pois??

Vierailija
26/26 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku valaista mitä järkeä on syödä noita pähkinöitä välipalaksi? Se kymmenen pähkinää/ vajaa kourallinen minkä sais syödä, ei mulla ainakaan auta yhtään mitenkään nälkään. Ihan yhtä kova nälkä on niiden syömisen jälkeen kuin ennenkin.

Tykkään kyllä niistä ja tiedän että ne on terveellisiä, mutta en vaan tajua tuota pähkinöiden syömistä nälkään. Viekö ne oikeasti joltakulta nälän pois??

Yhtenä osana muuta kokonaisuutta kyllä auttavat. Esimerkkinä nyt vaikka tuo normaalikokoinen mandariini (noin 80g) jossa on 36 kaloria. Kymmenessä cashewpähkinässä (noin 15g) on 86 kaloria. Pähkinäannoksessa 3g protskua ja 7g rasvaa, kun mandariini pelkkää hiilaria (fruktoosia).

Että jos noista kahdesta pitäs pelkästään toinen valita, niin ehdottomasti pähkinät. Ja edelleen - sen enempää 35 kalorin mandariini kuin 86 kalorin pähkinätkään ei välipalana sellaisenaan riitä viemään nälkää keneltäkään. Kokonaiskulutuksesta riippuen 150-250 kaloria olisi jo järkevämpi välipala.

T: pt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan