Voisitko helposti hoitaa työsi etätyönä?
Onnistuisiko? Montako kertaa viikossa olisi pakko käydä toimistolla?
Kiinnostaa tietää kuinka moni pystyisi.
Kommentit (42)
Pari pv viikossa teen etänä. Konttorihommia.
Yleensä 2-3 päivää viikossa etänä, loput toimistolla. Toimistolla käyn lähinnä sen takia, koska asun yksin ja alan tulla mökkihöperöksi, jos olen koko viikon kotitoimistolla. IT-ala myös.
No minähän hoidan. Valmennan 3v3 Arenaa World Of Warcraftissa.
Multi-Glad Undead Fire Mage
Teen kaikki työni kotona. Harmi, etten viihdy maalla, siellä olisi varmaan halvempi asua.
Pystyn. Ehkäpä 3/4 työajasta pystyisin tekemään etänä. Tällä hetkellä teen etänä 1/4 työajasta. IT-ala.
Teen jo 50% etätöitä ja voisin tehdä enemmänkin, mutta tämä on riittävä.
Voisin! Ja teenkin. Olen freelancer. Aluksi oli ikävä toimiston hulinaan, sitten totuin. Harrastan seurallista juttua etten olisi ihan "pihalla". Jos olisin sinkku olisin kyllä yksinäinen vaikka olenkin erakkoluonteinen.
Voisin täysin. Kokoukset voisi hoitaa etävälineillä. Lupakin siihen on.
Mutta viihdyn toimistolla, niin olen siellä sen 8 h joka päivä.
Etätöistä on vaikeampi irrottautua.
En voi, kaikki täytyy tehdä työpaikalla.
Ei sitten todellakaan. Noita isoja teollisuuslaitteita kun vaan ei meille saa millään mahtumaan. Ja sillä tpimistokäynnillä en tee yhtään mitään. Korkeintaan vien verokortin ja ilmoitan lääkäriin menot yms.
Olen tehnyt etätöitä jo 7 vuotta. Käyn toimistolla 1-2 kertaa vuodessa. Eilen kävin hakemassa uuden läppärin. Seuraavan kerran ehkä joskus ensi keväänä. It-alalla.
2 päivää viikossa pystyisin hoitamaan etänä, mutta työnantajan mukaan työtehtäväni pitää suorittaa työpaikalla...
Vierailija kirjoitti:
Voisin täysin. Kokoukset voisi hoitaa etävälineillä. Lupakin siihen on.
Mutta viihdyn toimistolla, niin olen siellä sen 8 h joka päivä.
Etätöistä on vaikeampi irrottautua.
Tämä on totta. Kotona sitä jotenkin ajautuu aina siihen työpöydän ääreen ja työ- ja vapaa-ajan ero jotenkin sumustuu. Tykkään tosin työstäni, ehkä siksikin.
En. Toki paljon pystyn, mutta sitten kuvaamiset ja haastattelut on tehtävä sovituissa paikoissa.
Henkilökohtainen avustaja, ei onnistuisi. Ei kyllä haittaisi yhtään ottaa toista osa-aikatyötä vierelle - etenkin, jos voisi hoitaa kaiken etätyönä.
Vähän vaikeaa olisi hoitaa ihmisten hampaita etänä.
Voi luoja! Nykyään yleistetään, että kaikki työ tehään " toimistolla"! Tärkeät fyysiset ja sosiaal. työt ei todellakaan onnistu etänä!!!
Juu ei oo kemian labraa meillä himassa. 😊
Voin ja hoidan. Joskus en käy koko viikkona toimistolla, joskus muutaman kerran mutta joka viikko 1-5 etäpäivää, ehkä yleisimmin 3 päivää kotoa ja kaksi toimistolla. IT-ala.