1-2 lapsen perheet joissa on tila-auto, mitä te oikein roudaatte mukananne? Miksi ette mahdu tavallisen kokoiseen autoon?
Kommentit (57)
Jääkiekkokassi x2, kaksi koiraa ja kaksi lasta.
Sinun kiusaksi me se ostettiin. Lällällää.
No ihan ymmärrettävää jos on koira/koiria lapsen/lasten lisäksi, mutta jos ei ole perheessä koiria tai jääkiekkokasseja, niin miksi hankitte tila-auton? Miksi ette mahdu tavalliseen farmariautoon esim.?
Meillä on kaksi teiniä, kaksi koiraa, kaikkien kamat, ruokaostoksia jne ja hyvin usein myös kavereita tai esim mökille mennessä sukulaisia.
No oon kans ihmetelly joskus ihan samaa. Mun yksi ystävä halusi heti sellasen 7 hengen maantielaivan kun ekku lapsi tuli perheeseen. Mutta hän kuskaakin aivan älyttömästi kamaa mukanaan, vaikka nyt parin tunnin kyläreissua varten vain! Kun hän tulee kylään, on mukana mm. matkasyöttötuoli, matkarattaat, normirattaat, sitteri, 3 isoa laukkua joissa mm. hoitotarvikkeita, vaatteita, leluja ym. mitä kuvitella saattaa. Ja tuossa siis vain osa siitä mitä ottaa mukaan kun lähtee lapsen kanssa liikenteeseen. 😅😅😅 Ja aikanaan mulla oli ihan vaan sedan-mallin auto, koira ja kaksi lasta ja hyvin mahduttiin.
Vierailija kirjoitti:
P*rsettä.
No epäilemättä, niinhän me kaikki. Mahtuu muuten pikkuautoonkin, ainakin mulla.
Vierailija kirjoitti:
No oon kans ihmetelly joskus ihan samaa. Mun yksi ystävä halusi heti sellasen 7 hengen maantielaivan kun ekku lapsi tuli perheeseen. Mutta hän kuskaakin aivan älyttömästi kamaa mukanaan, vaikka nyt parin tunnin kyläreissua varten vain! Kun hän tulee kylään, on mukana mm. matkasyöttötuoli, matkarattaat, normirattaat, sitteri, 3 isoa laukkua joissa mm. hoitotarvikkeita, vaatteita, leluja ym. mitä kuvitella saattaa. Ja tuossa siis vain osa siitä mitä ottaa mukaan kun lähtee lapsen kanssa liikenteeseen. 😅😅😅 Ja aikanaan mulla oli ihan vaan sedan-mallin auto, koira ja kaksi lasta ja hyvin mahduttiin.
Naurusi seassa on kyyneleitä.
On se vaan hulppeaa ajella tila-autolla kateellisten tuijotusten lämpimässä hohteessa.
2 lasta, 2 koiraa, 2 aikuista.
Työmatkat ajan samalla autolla YKSIN jota ap varmaan ihmettelee sitten kun näkee nuoren naisen ajavan yksin tila-autoa, että siinä huvikseen vaan ajellaan sitten. Myös työmatkoilla pimeällä maantiellä yms turvallinen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaan hulppeaa ajella tila-autolla kateellisten tuijotusten lämpimässä hohteessa.
Ne on hikipisaroita kylläkin.
Tyhjää tilaa, joka koostuu ulkoapäin asetetuista kunnollisen taajamaaperheen vaatimuksista.
Koska pidän ison auton tuomasta tilasta, mukavuudesta ja turvallisuudesta. Kolaritilanteessa massa on ylivoimaa -isossa autossa tulee kolarissa ruhjeita, pienessä katkeavat kylkiluut puhkovat keuhkoja sun muuta mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Hirvee arsenaali kamaa, tää kyllä tarviikin tila-auton! (Ihan vain jos sattuisi vaikka tarvitsemaan jotain tuosta kamamäärästä...)
Ai niin ja meidän mökki on alueella jossa peurat ja kauriit pomppii autoteillä. Mieluummin törmään isolla kuin pienellä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjää tilaa, joka koostuu ulkoapäin asetetuista kunnollisen taajamaaperheen vaatimuksista.
Jep, tätä tuntuu useimmat tila-autoilijat kuljettavan.
Ajan tila-autolla, koska tykkään isoista autoista. Lapset ovat jo isoja eikä tarvi enää rattaita roudata, mutta tykkään ajella sillä yksinkin. On vakaa maantiellä pitkän akselivälin ansiosta, voi katsella pikkuautoilijoita liikennevaloissa nenänvartta pitkin alaspäin ja tarvittaessa on helppo roudata maastopyörää tai vaikka uusi pesukone kaupasta kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sut kuvittelemaan että joku kadehtisi tila-autolla ajamistasi?
Sähkömoottoreita. Joskus kyydissä myös putkitarvikkeita tai kissanruokaa.
Johonkin ne 2 lastakin pitää sovittaa niin ettei niillä ole 10 kg moottori päässä jos tulee kolari.
No mieluummin iso auto kuin pieni. Autoon pitää sitä paitsi nousta, eikä laskeutua, eikä oo kiva, jos perse melkein tietä viistää :)
Koiria