Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1-2 lapsen perheet joissa on tila-auto, mitä te oikein roudaatte mukananne? Miksi ette mahdu tavallisen kokoiseen autoon?

Vierailija
17.09.2019 |

???

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria

Vierailija
2/57 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkokassi x2, kaksi koiraa ja kaksi lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kiusaksi me se ostettiin. Lällällää.

Vierailija
4/57 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ymmärrettävää jos on koira/koiria lapsen/lasten lisäksi, mutta jos ei ole perheessä koiria tai jääkiekkokasseja, niin miksi hankitte tila-auton? Miksi ette mahdu tavalliseen farmariautoon esim.?

Vierailija
5/57 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi teiniä, kaksi koiraa, kaikkien kamat, ruokaostoksia jne ja hyvin usein myös kavereita tai esim mökille mennessä sukulaisia.

Vierailija
6/57 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

P*rsettä.

Vierailija
7/57 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon kans ihmetelly joskus ihan samaa. Mun yksi ystävä halusi heti sellasen 7 hengen maantielaivan kun ekku lapsi tuli perheeseen. Mutta hän kuskaakin aivan älyttömästi kamaa mukanaan, vaikka nyt parin tunnin kyläreissua varten vain! Kun hän tulee kylään, on mukana mm. matkasyöttötuoli, matkarattaat, normirattaat, sitteri, 3 isoa laukkua joissa mm. hoitotarvikkeita, vaatteita, leluja ym. mitä kuvitella saattaa. Ja tuossa siis vain osa siitä mitä ottaa mukaan kun lähtee lapsen kanssa liikenteeseen. 😅😅😅 Ja aikanaan mulla oli ihan vaan sedan-mallin auto, koira ja kaksi lasta ja hyvin mahduttiin.

Vierailija
8/57 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P*rsettä.

No epäilemättä, niinhän me kaikki. Mahtuu muuten pikkuautoonkin, ainakin mulla.

Vierailija
9/57 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oon kans ihmetelly joskus ihan samaa. Mun yksi ystävä halusi heti sellasen 7 hengen maantielaivan kun ekku lapsi tuli perheeseen. Mutta hän kuskaakin aivan älyttömästi kamaa mukanaan, vaikka nyt parin tunnin kyläreissua varten vain! Kun hän tulee kylään, on mukana mm. matkasyöttötuoli, matkarattaat, normirattaat, sitteri, 3 isoa laukkua joissa mm. hoitotarvikkeita, vaatteita, leluja ym. mitä kuvitella saattaa. Ja tuossa siis vain osa siitä mitä ottaa mukaan kun lähtee lapsen kanssa liikenteeseen. 😅😅😅 Ja aikanaan mulla oli ihan vaan sedan-mallin auto, koira ja kaksi lasta ja hyvin mahduttiin.

Naurusi seassa on kyyneleitä.

On se vaan hulppeaa ajella tila-autolla kateellisten tuijotusten lämpimässä hohteessa.

Vierailija
10/57 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta, 2 koiraa, 2 aikuista.

Työmatkat ajan samalla autolla YKSIN jota ap varmaan ihmettelee sitten kun näkee nuoren naisen ajavan yksin tila-autoa, että siinä huvikseen vaan ajellaan sitten. Myös työmatkoilla pimeällä maantiellä yms turvallinen valinta.

Vierailija
11/57 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vaan hulppeaa ajella tila-autolla kateellisten tuijotusten lämpimässä hohteessa.

Ne on hikipisaroita kylläkin.

Vierailija
12/57 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjää tilaa, joka koostuu ulkoapäin asetetuista kunnollisen taajamaaperheen vaatimuksista.

Vierailija
13/57 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidän ison auton tuomasta tilasta, mukavuudesta ja turvallisuudesta. Kolaritilanteessa massa on ylivoimaa -isossa autossa tulee kolarissa ruhjeita, pienessä katkeavat kylkiluut puhkovat keuhkoja sun muuta mukavaa.

Vierailija
14/57 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvee arsenaali kamaa, tää kyllä tarviikin tila-auton! (Ihan vain jos sattuisi vaikka tarvitsemaan jotain tuosta kamamäärästä...)

Vierailija
15/57 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja meidän mökki on alueella jossa peurat ja kauriit pomppii autoteillä. Mieluummin törmään isolla kuin pienellä.

Vierailija
16/57 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjää tilaa, joka koostuu ulkoapäin asetetuista kunnollisen taajamaaperheen vaatimuksista.

Jep, tätä tuntuu useimmat tila-autoilijat kuljettavan.

Vierailija
17/57 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan tila-autolla, koska tykkään isoista autoista. Lapset ovat jo isoja eikä tarvi enää rattaita roudata, mutta tykkään ajella sillä yksinkin. On vakaa maantiellä pitkän akselivälin ansiosta, voi katsella pikkuautoilijoita liikennevaloissa nenänvartta pitkin alaspäin ja tarvittaessa on helppo roudata maastopyörää tai vaikka uusi pesukone kaupasta kotiin.

Vierailija
18/57 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa sut kuvittelemaan että joku kadehtisi tila-autolla ajamistasi?

Vierailija
19/57 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkömoottoreita. Joskus kyydissä myös putkitarvikkeita tai kissanruokaa.

Johonkin ne 2 lastakin pitää sovittaa niin ettei niillä ole 10 kg moottori päässä jos tulee kolari.

Vierailija
20/57 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieluummin iso auto kuin pieni. Autoon pitää sitä paitsi nousta, eikä laskeutua, eikä oo kiva, jos perse melkein tietä viistää :)