Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeasti herkkutarjoilut katoavat työpaikalta?

Vierailija
17.09.2019 |

Vein työpaikan keittiön pöydälle karkkia juhlistaakseni erästä tapahtumaa. Makeisia oli n. 1,2 kg, ja ne katosivat päivän aikana, siis melko hitaasti mielestäni. Samaa keittiötä käyttää kuitenkin useita kymmeniä kollegoita ainakin kahvinhakuun. Löytyykö teiltä tehokkaampia herkkusuita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikokin saattaa kestää. n.50 ihmistä.

Vierailija
2/5 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pihi ottaa taskut täyteen eikä itse koskaan tarjoa mitään. On todella tympeä ja kuiva akka. Otsa on aina rytyssä ja valittamisenaiheita riittää. Yksi aihe on miten toiset tuhlaavat ja hän ei. Salaa yrittää taskunsa täyttää, mutta ei se onnistu, sillä heti kun kuulee, että on jotain tarjolla, rynnistää taukotilaan. Hän myös varastaa toisten kahvimaitoja. Olen tehnyt hänelle muutamia jäyniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä Brysselissä ja tuon aina Suomesta suklaata tuliaisiksi lomiltani. Viimeksi pari viikkoa sitten toin ison laatikon Fazerin mustikkakonvehteja, ja toisen laatikon salmiakkisuklaata (ei Fazer, en muista valmistajaa mutta sellainen mustavalkoinen piiros laatikossa). Meitä on noin 20 henkeä ja laatikot tyhjenivät iltapäivään mennessä.

Vierailija
4/5 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivässä katoaa kaikki vaikka pöytä notkuisi mitä herkkuja. Naisvaltainen työyhteisö ja ikä 60+ kaikilla... paitsi minulla tietenkin :D. Itsehän en näihin hiilaripalleroihin koske.

Vierailija
5/5 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajatuttu kertoi, että herkut katoavat opettajanhuoneen pöydältä todella nopeasti, riippumatta siitä mikä määrä herkkua on kyseessä. Karkit eivät kestäisi pitkää välituntia pidempään.