Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! Miten broilerin koipireidet syödään siististi?

Vierailija
17.09.2019 |

Ostin ekaa kertaa ja järkytyin kun liha ei lähde luista nätisti. Pitääkö se irrottaa vasta kypsänä vaikka lopputulos on räpelletyn näköinen? Vai onko broileri pilaantunut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä ymmärrä. 

Vierailija
2/6 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsennä ja sitten vasta liha irti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeissa lukee aina joku 200 ja tunti. Mä laitan 175 ja puoltoista tuntia. Ja otan lihan tuntia ennen uuniin laittamista huoneenlämpöön, puoli tuntia ei riitä mielestäni. Liha ei kuivu ja irtoaa luista kivasti. Tosin en tiedä, mitä haet siistillä syömisellä, luista lihaa saa syödä sorminkin ihan etikettisääntöjenkin mukaan.

Vierailija
4/6 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjeissa lukee aina joku 200 ja tunti. Mä laitan 175 ja puoltoista tuntia. Ja otan lihan tuntia ennen uuniin laittamista huoneenlämpöön, puoli tuntia ei riitä mielestäni. Liha ei kuivu ja irtoaa luista kivasti. Tosin en tiedä, mitä haet siistillä syömisellä, luista lihaa saa syödä sorminkin ihan etikettisääntöjenkin mukaan.

Aion irrottaa luut ja sitten kypsentää kuin paistin mutta ei taida onnistua :( Kiitos ohjeesta!

Vierailija
5/6 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kypsennä ja sitten vasta liha irti. 

Menee suunnitelma uusiksi :( mutta kiitos!

Vierailija
6/6 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan luita irrota ennen paistamista? Itse jos teen kanaa riisipedillä niin lihat irtoaa luista ihan nätisti joko sormin tai vaikka haarukalla avustaen kypsennyksen JÄLKEEN!