Antaisitko teinin laittaa joulukoristeet huoneeseen?
16-v tyttö hokee koko ajan kuinka haluaa jo laittaa huoneensa joulukuntoon ja muutenkin hänen elämässään ei ole mitään muuta kuin joulu, joulu ja joulu. Annanko hänen sisustaa jo nyt vai käskenkö odottaa vähintään marraskuun puoliväliin?
Kommentit (14)
En mä kyllä teininä äidiltä kysellyt, saako laittaa jouluvalot omaan huoneeseen 😃 Laitoin, kun siltä tuntui.
Hahha :D Antaisin. Jos se tuo iloa hänen elämäänsä, niin mitä haittaakaan siitä on. Joululauluja en kyllä jaksasisi kuunnella, saa laittaa kuulokkeet päähän. Koittaisin kyllä kuulostella, onko kaikki kunnossa koulussa ja kavereiden kanssa, onko elämässä jotain murhetta minkä takia fiksoituu haaveiluun.
Ehdottaisin kompromissia. Voisi laittaa joitakin koristeita. Nyt kun yöt ovat pimeitä, niin jotkut jouluvalot ovat hyviä yövaloja.
Omassa huoneessaan meillä saa pitää jouluvaloja vaikka juhannuksena. Meidän teini ei kyllä edes kysyisi vaan laittaisi jos haluaisi. Oletkohan liian kontrolloiva?
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä teininä äidiltä kysellyt, saako laittaa jouluvalot omaan huoneeseen 😃 Laitoin, kun siltä tuntui.
No jouluvaloja sillä on ainakin neljät ympäri vuoden... Tarkoitan nyt kaikkia joulukoristeita, minikuusta yms.
-ap
Olen aikuinen ja laitoin valot jo ikkunaan. Muita joulukoristeita en. Mulle jo lapsesta lähtien joulu on ollut ihan lempijuhla ja kyllä, omalla tavallani odotan sitä jo.
Eli antaa teinin sisustaa huoneensa. Mukavaa vain, jos on muitakin jouluhulluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jouluvaloja sillä on ainakin neljät ympäri vuoden... Tarkoitan nyt kaikkia joulukoristeita, minikuusta yms.
-ap
Okei, en kyllä tiedä miksi olisin kysynyt lupaa niihinkään. Mun huone.
Laittakoon vaikka kissanraadon katosta roikkumaan, jos itse viihtyy.
Ap olet kasvattamassa ihmistä joka ei tee sitä mikä tekee itsensä onnelliseksi ulkoisten paineiden vuoksi. Mitä sitten vaikka on syyskuu, ne on vaan koristeita.
Täytyy olla päässä vikaa jos on tuollainen fiksaatio. Nyt on SYYSkuu!
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla päässä vikaa jos on tuollainen fiksaatio. Nyt on SYYSkuu!
Mitä sitten?
Älä trollaa. En tiedä yhtäkään tuon ikäistä joka pitää joulusta saati sisustamisesta