Mies, kuvaile naisesi pillua
Miltä se näyttää? Tuntuuko se hyvältä? Oletko siihen tyytyväinen ja haluatko sitä? Mikä siinä on parasta? Mikä siinä on vialla?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Joka on neitsytpillua maistanut, ei unohda sitä koskaan.
-Kalevala
Ei kuulosta sitten yhtään nelipolviselta trokeelta eli epäilen.
Sanoisin että sopusuhtainen ja nätti. Naisella ikää vasta 27 vuotta eikä ole vielä itse ollut raskaana / synnyttänyt. Uusperheeseemme (ns. vuoroviikonloppukuvio ex-vaimon kanssa järjestetyn yhteishuoltajuuden puitteissa) kuuluvat hänen ja minun kouluikäinen poikani ja olen siis itse jo hieman vanhempi, 42 vuotta.
Mutta vähän lisää siis nykyisen naiseni pillusta.
Ensi alkuun muutama huomio siitä mikä näkyy ihan tavallisesti alastomana ollessa kuten esim. saunoessamme. Naiseni pillulla kasvaa tumma tiheä karvoitus jota on kavennettu reippaasti laidoilta. Vauhtiviivasta ei kumminkaan ole kyse. Karvoitus peittää paitsi kummun myös ulkoiset häpyhuulet. Ulkoisten häpyhuulten välistä pilkistää pieni kukon helttaa muistuttava uloke. Koska naisella on hoikka urheilullinen vartalo (lue: thigh gap) tuo pikku härpäke on usein varsin näkyvästi esillä.
Tuo siis kaikki sellaista minkä kuka tahansa hänet alastomana näkevä voi rekisteröidä katseellaan.
Kun nainen on kiimainen ja kostunut mainittu härpäke vie ajatukset lämpimän matjessillin punervaan olemukseen. Häpyhuulet turpoavat ja tummuvat ja emättimen suuaukko laajenee kutsuvasti. Kun naimme suosimme useita eri asentoja. Nainen on nuoremman ikänsä johdosta itseäni usein innokkaampi / kyltymättömämpi ja tykkää kokeilla uusia asioita. Tykkäämme kuitenkin molemmat valtavan paljon seksistä ja harrastamme sitä usein vähintään pari kertaa viikossa.
Koska nainen ei vielä ole synnyttänyt, hänen emättimensä on vielä kimmoisan kireä ja puristaa peniksenvarttani yhdynnässä todella mukavasti, sillä tavalla lämpimän tiukasti ja vaativasti että toisinaan olen joutunut varmistamaan häneltä ettei häneen vain satu. Kun hän laukeaa - tapahtuu useimmiten stimuloimalla klitorista sormilla yhdynnän aikana - emättimen lihakset puristelevat penistäni usein niin lujaa että se on omiaan poikimaan minullekin orgasmin.
Parasta naiseni pillussa on naiseni itse, hänen luonteensa ja ystävällisyytensä ja hyväsydämisyytensä sellaisina kuin ne itse olen oppinut tuntemaan ja niitä rakastamaan. Suuri merkitys tunteilleni häntä kohtaan on myös se että hän teoillaan ja käyttäytymisellään on osoittanut myytin ilkeistä äitipuolista ainakin omassa tapauksessaan harvinaisen paikkansapitämättömäksi.
Huomenna sitä saa, kun hänet taas tapaa 5 erossa olo päivän jälkeen... kostea, söpö, orava pimpsa, jonka karvoitus sheivattu.
Onhan se viiden lapsen jäljiltä parhaat päivänsä nähnyt. Mutta edelleen kiihoittava ja kostuu mukavan helposti. Myös laukeaa vähän turhankin nopsaan. Hyvänä päivänä squirttaakin. :)
Noin ulkoisesti iän myötä kummulla jo harvempi karvoitus. Mukavan pullea muoto. Pystysuunnassa lyhyehkö. Häppäreitä hieman kurkistaa raosta.
Kohokohta on kun puoliso kumartuu saunassa pesemään varpaitaan. Saunan lasiovesta kiva katsella, siinä se silmä lepää. Ei maailman kaunein mutta niin helvetin rakas.