Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntokauppa pk-seudulla

Vierailija
16.09.2019 |

Käykö se vai jumiiko? Ollaan myyty kolmiota välittäjän ehdottamalla hinnalla jo kuukausi ja tarjouksia nolla. Missä mättä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdessa viikossa meni Espoossa omakotitalo ja sain 200 t€, eli vajaat 60 %, enemmän kuin mitä itse maksoin 10 v sitten. Normaalia ylläpitoa lukuunottamatta en ole tehnyt mitään remontteja. Nyt alkuun Itävallasta asuntoa katsomaan ja sitten pikkuhiljaa kokonaan eroon Suomen verottajasta.

200t?? Mistä saa noin halvalla Espoosta okt? Meidän erillistalosta saa melkein 400t (naapurustossa myyty 375t ja 380t) pk-seudulla.

Onko luetun ymmärtämisessä useinkin vaikeuksia?

Vierailija
22/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdessa viikossa meni Espoossa omakotitalo ja sain 200 t€, eli vajaat 60 %, enemmän kuin mitä itse maksoin 10 v sitten. Normaalia ylläpitoa lukuunottamatta en ole tehnyt mitään remontteja. Nyt alkuun Itävallasta asuntoa katsomaan ja sitten pikkuhiljaa kokonaan eroon Suomen verottajasta.

200t?? Mistä saa noin halvalla Espoosta okt? Meidän erillistalosta saa melkein 400t (naapurustossa myyty 375t ja 380t) pk-seudulla.

200 t€ enemmän kuin mitä kirjoittaja itse maksoi. Alkuperäistä osto tai nykyistä myynithintaa ei mainittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kyllä sanotaan, että "tein voittoa", ei "sain 200t". Olit epätarkka, that's all.

Vierailija
24/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on laittanut Lapin lisää.. En usko millään, että joku olis ostanut Espoosta okt:n (!!) ja netonnut 60 % enemmän kuin millä on ostanut. Juuri pari päivää sitten HS:ssä oli juttu siitä, kuinka parhaimmillaan hinnat nousseet 40-50 % pk-seudulla. Ja Espoossa hinnat olleet kohdallaan jo 15 vuotta sitten. Pikavoittoja en usko sieltä löytyvän. Olen tietysti mielelläni väärässä, mutta kirjoittajan 60 % haisee k***tukselta.

Vierailija
25/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kyllä sanotaan, että "tein voittoa", ei "sain 200t". Olit epätarkka, that's all.

Ei pidä paikkaansa, virkkeen keskellä on selvästi pilkuilla erotettu sivulause. Siinä sanotaan, että sain 200 t€ enemmän. Sinä et osaa lukea. Myönnä.

Vierailija
26/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Pasila viikossa kaksio. Tripla aukeaa kahden viikon päästä.

Vierailija
27/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 m2 Vaasankadulta 540k? Joo ei, ellei mukana tullut aito Picasso. 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi