Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leikki-ikäisten lelut

Ap
16.09.2019 |

Mistä ostatte lelut ja millaisia leluja ostatte päiväkoti-ikäisille/alakouluikäisille lapsille?

Br-leluketju meni nurin ja ruokakauppojen leluvalikoima ei kovinkaan kattava.
Ostatteko kaupoista tai esim. tilaatte netistä?
Mistä leluista lapsenne pitävät eritoten?

Oma 3v. lapsi tykkää kauko-ohjattavista kilpa-autoista mutta olisi mukava kuulla muitakin leluvinkkejä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut aika vähän mitään leluja, suurin osa on saatu syntymäpäivä- ja joululahjoina, silti leluja tuntuu olevan joka paikka täynnä neljän lapsen jäljiltä. Kolmevuotias ei vielä kovin kummoisella kauko-ohjattavalla osaa ajaa, joten ihan marketista on sen ikäiselle lelut löytyneet. Muutenkin suosin itse ns. kehittäviä leluja, eli niitä jotka haastavat lasta myös leikkimään ja ajattelemaan sen sijaan että leikkisivät lapsen puolesta.

Vierailija
2/2 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut aika vähän mitään leluja, suurin osa on saatu syntymäpäivä- ja joululahjoina, silti leluja tuntuu olevan joka paikka täynnä neljän lapsen jäljiltä. Kolmevuotias ei vielä kovin kummoisella kauko-ohjattavalla osaa ajaa, joten ihan marketista on sen ikäiselle lelut löytyneet. Muutenkin suosin itse ns. kehittäviä leluja, eli niitä jotka haastavat lasta myös leikkimään ja ajattelemaan sen sijaan että leikkisivät lapsen puolesta.

Itseäni myös kiinnostavat sellaiset lelut ja ns. opetuslelut. Marketista kauko-ohjattavia autolelu hankitaan lahjaksi. Lelukirppiksiä myös käynyt joissa melko paljon samanlaisia joita jo kotoa löytyykin

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla