Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssitalo Juulia kokemuksia

tanssija
16.09.2019 |

Millaisia kokemuksia teillä on Tanssitalo Juuliasta? Tuttu tanssi sielä K-Popia ja ei oikein mukavasti puhunut paikasta varsinkaan eräästä opettajasta, mutta haluaisin muidenkin mielipiteitä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti totta kaikki. Nuorista oppilaista ei "huolehdita" aidosti vaan heistä kerätään tottelevaista hovia ympärille . Eli manipuloidaan. Opettajan oikkuja, mielivaltaista käytöstä ja raivoamista pitää ymmärtää ja sietää. "Syitä" on monia. Tämä "huolehtiminen" on fiktiota ja loppuu viimeistään silloin kun omistaja niin päättää.

Vierailija
22/35 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittakaa lisää kokemuksia tästä paikasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kuulla lisää!

Vierailija
24/35 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, nyt olisi hyvä kuulla kokemuksia ko tanssikoulusta!

Vierailija
25/35 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua älkää menkö tai ainakaan laittako lapsianne sinne. 

Vierailija
26/35 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ollut tanssitalo juuliassa jonkin aikaa, mun mielestä siellä on ihan parasta opettajat on mahtavia, on ihania ryhmäkavereita ja siellä on aina todella mukava ilmapiiri. Siellä voi aina ottaa rennosti ja se on aina mun lemppari osa viikosta, itse oon just siellä k-pop tanssikurseilla ja kaikki siellä on aivan parasta

Vierailija
27/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras paikka,alotin siellä vasta hetki sitten kpopin tanssimisen mutta mulla ei oo ikinä ollu yhtä hyvä olo kuin siellä.Opettajat on mahtavia ja niin on myös muut ryhmäni jäsenet.Paikka pelasti mut itsemurhalta,sillä sain sieltä turvallisen ja muutenkin paremman olon.Suosittelen sinne menemistä.

Vierailija
28/35 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain huonoja kokemuksia omistajasta. Opet kivoja.

Vierailija
29/35 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua älkää menkö tai ainakaan laittako lapsianne sinne. 

Miksi????

Vierailija
30/35 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tuoreita kokemuksia?

Vierailija
31/35 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paras paikka,alotin siellä vasta hetki sitten kpopin tanssimisen mutta mulla ei oo ikinä ollu yhtä hyvä olo kuin siellä.Opettajat on mahtavia ja niin on myös muut ryhmäni jäsenet.Paikka pelasti mut itsemurhalta,sillä sain sieltä turvallisen ja muutenkin paremman olon.Suosittelen sinne menemistä.

Omistaja ite kirjoittanut 

Vierailija
32/35 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan jos saataisiin ihan oikeita kokemuksia tästä paikasta

Vierailija
33/35 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän paikka on ok jos olet teini ja pystyt itse huolehtimaan itsestäsi esim. näytöksissä. Kuitenkin pieni lapsi ei siihen pysty. Lapsen kokemus oli järkyttävä ja meinasi lopettaa tanssin kokonaan. Omistaja oli puhunut hänellä hyvin ilkeästi. Tästä jo vuosia. En voi ymmärtää ettei aikuinen ihminen huomaa mitä tekee. Joten seuraavat vuodet raahauduimme mielummin Espooseen Vantaalta. 

Vierailija
34/35 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän paikka on ok jos olet teini ja pystyt itse huolehtimaan itsestäsi esim. näytöksissä. Kuitenkin pieni lapsi ei siihen pysty. Lapsen kokemus oli järkyttävä ja meinasi lopettaa tanssin kokonaan. Omistaja oli puhunut hänellä hyvin ilkeästi. Tästä jo vuosia. En voi ymmärtää ettei aikuinen ihminen huomaa mitä tekee. Joten seuraavat vuodet raahauduimme mielummin Espooseen Vantaalta. 

Mitä tapahtui?

Vierailija
35/35 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy ottaa osaa tähän keskusteluun, koska opetin kyseisellä tanssikoululla muistaakseni 1 kauden ajan. Olen tanssi- ja liikunta-alalle kouluttautunut ja toiminut vuosia alan töissä. Tanssikoululle mennessäni huomasin ensimmäisenä miten nuoria muut opettajat olivat (itsekin olin tuolloin n.20v, mutta muut opettajat  saattoivat olla helposti jopa alaikäisiä).

Aluksi tuntui että paikan omistaja (T.H) on vain omalaatuinen värikäs persoonansa ja hieman ailahtelevainen/arvaamaton, joten en ajatellut asiaan sen enempää. Pikkuhiljaa alkoi kuitenkin hänen käytös vaivaamaan. Opetus ei ollut mitenkään laadukasta, ei tietenkään kun alaikäiset entiset oppilaat toimivat opettajina (kaikella rakkaudella - tietenkään näin nuori ei ole pätevä opettaja). Kuten joku täällä sanoikin hyvin, että kauden näytökset olivat hänelle henkireikä ja sen huomasi pinnan kiristyessä, huutamisesta oppilaille jne, niin tämä oli kyllä totta. Näytösten jälkeen T.H oletti että opettajat tulevat huom. palkattomasti siivoamaan esiintymisasuja pois varastoon ja tekemään muita oheishommia. En koskaan mennyt koska olisin kokenut tällaiset ylimääräiset työpäivät palkalliseksi, ja sain siitä kuulla. Annoin palautetta jostain asiasta pari viikkoa ennen näytöstä ja hän alkoi hysteerisesti huutaa mulle(en muista mitä kaikkea, tästä monta vuotta) ja väittää että haluan vain pilata hänen tanssikoulunsa toiminnan ja ottaa hänen paikkansa. Hän jätti mut yksin koko tanssikoulun oppilaiden ja vanhempien eteen hoitamaan esitysten läpimenotilaisuutta, jota hän oli hoitamassa, ja marssi omasta tanssikoulustaan vihaisena ulos. Sain tästä paniikkikohtauksen ja menin hysteerisenä itkemään kollegalleni joka lohdutti ja totesi että T.H nyt vain on tommoinen, ei kannata välittää. Jätin tanssikoulun ja omat oppilaat kaksi viikkoa ennen kauden loppua ristiriitaisin fiiliksin lääkärintodistusta vastaan. En puhunut paikan omistajalle enää ikinä tuon jälkeen. 

Uskon että tämä voi olla jollekkin nuorelle hyvä paikka, niitäkin kokemuksia kuulin. Silti suosittelen heidänkin pysymään varuillaan ja pitämään silmät auki.

Vanhemmille: Älkää IKINÄ missään tilanteessa menkö tähän tanssikouluun. Jos haluatte lapsenne hyvään ja laadukkaaseen opetukseen turvalliseen ympäristöön, menkää esim Vantaan/Espoon/Helsingin Tanssiopistoon, DCA, Step Up jne isompiin kouluihin. 

Olen vuosia miettinyt että kantelisin tästä mestasta ja laittaisin jonkun lehtijutun tulille, ehkä joskus. Koska en tuu ikinä antamaan anteeksi sitä millaiseen mielenterveyden tilaan tuo tanssikoulu ja sen omistaja mut jätti silloin kun mulla oli muutenkin vaikeaa, ja millaiset traumat siellä työskentely toi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi