Tanssitalo Juulia kokemuksia
Millaisia kokemuksia teillä on Tanssitalo Juuliasta? Tuttu tanssi sielä K-Popia ja ei oikein mukavasti puhunut paikasta varsinkaan eräästä opettajasta, mutta haluaisin muidenkin mielipiteitä.
Kommentit (35)
kiva paikka! tanssin sielä streettiä katri on paras<3
Vierailija kirjoitti:
Tanssin sielä noin vuos sitten K-Popia ja oma opettaja oli ihan kiva, mutta ei enää opeta sielä:(
Ryhmä oli ihan OK mutta paikan omistaja oli tosi ilkee ja en kyllä mee enää takasin. Näytös oli ihan kamala kokemus. Omistaja huusi mulle ja mun kavereille ja haukku meidät ihan lyttyyn ilman syytä ja töni.
Oma opettaja oli ihana, mutta oli vähän varovainen omistajan lähellä ja lopetti ton näytöksen jälkeen eli ei varmasti ollut hänelläkään kivaa. Kireä ilmapiiri ja enemmän jäi huonoja muistoja.
Omistaja myös keskeytti tunteja omalla höpötyksillä, puhui usein todella loukkaavasti ihmisistä ja haukkui monia ainakin K-Popia harrastavia.
Opetukseen talon puolelta sisältyi monia häiritseviä käytäntöjä ja lämpimästi suosittelen jotain toista paikkaa ainakin jos aiot tanssia K-Popia!
Omistaja? Tarkoitatko T.H?
Saisiko lisää kokemuksia?
Ajattelin ilmoittautua syksyn tunneille.
Kiinnostaa myös enemmän, mikä tilanne on nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Älkää vaan menkö sinne!
Kerro miksi ei?
Mun kokemuksen mukaan kiva ja avoin paikka kaikille. Omistaja/opettaja on myös hyvä tyyppi; värikäs persoona hyvällä tavalla. Itsellä nyt 4v kokemus eikä pahaa sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Omistaja koski.
Koski mihin?
En suosittele paikkaa kenellekään. Omistajan käytös oppilaita kohtaan on järkyttävän ailahtelevaa. Lehtijuttu-ainesta on tämäkin koulu.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele paikkaa kenellekään. Omistajan käytös oppilaita kohtaan on järkyttävän ailahtelevaa. Lehtijuttu-ainesta on tämäkin koulu.
Kertoisitko mitä siellä tapahtuu?
En viitsisi maksaa turhaan ensivuoden kursseja jos siellä on jotain ikäviä juttuja.
Opettajat, jotka ovat nuoria, ovat kivoja. Omistaja ei ole. Hänellä on käytössä suosikkijärjestelmä joka ylettyy myös oppilaisiin, huom! lapsiin . On myös arvaamaton ja kaksinaamainen, suuttuu ja raivoaa, ei osaa hillitä itseään. Koulun arvot mitä sivuilla mainostetaan, eivät toteudu, eikä paikka ole "turvallinen tila". Tämä on meidän kokemus .
Itse tanssin tuolla pari pätkää, sekä omistajan että vierailevan opettajan tunneilla. Omistaja on iso persoona, mutta itsellä oli tunneilla kiva ja rento fiilis.
Ihan toinen juttunsa on sitten se, että koulu on selvästi hänelle elämäntyö, ja kausi kulminoituu näytöksiin, jotka ovat aina jonkinlainen dokumentti tästä elämäntyöstä. Se näkyy pinnassa, joka selvästi kiristyy kauden loppua kohti. Olen myös nähnyt kun hän tarpeettomasti korotti ääntä alaikäiselle opettajalle esitysvalmisteluihin liittyvästä asiasta.
Opettajat vaikuttavat vaihtuvan melko tiuhaan, ja itsekin siirryin muualle opettajan mukana.
Kuulostaa kamalalta, jos tanssikoulun omistaja pitää kouluaan jonkinlaisena oman egonsa jatkeena.
En laittaisi omaa herkkää tytärtäni tuollaiseen paikkaan, enkä itsekään menisi.
On olemassa tanssikouluja, jotka ovat harrastajia varten, joissa on hyvä ja kannustava ilmapiiri.
Mikä on Tanssitalo Juulia? En ole koskaan kuullutkaan kun nyt vasta luin Aloittajan ketjun joten ei ole kokemuksia eikä tietoa .
Ei ole omaa kokemusta tanssitalo Juuliasta, mutta olen monestakin lehdestä lukenut, että omistajalla on missio huolehtia nuorista tyttö oppilaistaan. Haluaa siis olla heille eräänlainen turvallinen ja suojeleva aikuinen.
Siksi on jännä lukea näitä negatiivisia kommentteja.
Em toki kyseenalaista niiden paikkansapitävyyttä. Olen joskus osallistunut paikan johtajan vetämille itämaisen tanssin tunneille, ja muistan miten turhautti, kun hän höpisi tunneilla omia asioitaan.
Tanssin sielä noin vuos sitten K-Popia ja oma opettaja oli ihan kiva, mutta ei enää opeta sielä:(
Ryhmä oli ihan OK mutta paikan omistaja oli tosi ilkee ja en kyllä mee enää takasin. Näytös oli ihan kamala kokemus. Omistaja huusi mulle ja mun kavereille ja haukku meidät ihan lyttyyn ilman syytä ja töni.
Oma opettaja oli ihana, mutta oli vähän varovainen omistajan lähellä ja lopetti ton näytöksen jälkeen eli ei varmasti ollut hänelläkään kivaa. Kireä ilmapiiri ja enemmän jäi huonoja muistoja.
Omistaja myös keskeytti tunteja omalla höpötyksillä, puhui usein todella loukkaavasti ihmisistä ja haukkui monia ainakin K-Popia harrastavia.
Opetukseen talon puolelta sisältyi monia häiritseviä käytäntöjä ja lämpimästi suosittelen jotain toista paikkaa ainakin jos aiot tanssia K-Popia!