Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enkö ymmärtänyt vihjettä ja olin tyhmä?

DI-50
16.09.2019 |

Asun kerrostalossa jossa naapurina on alle kolmekymppinen sinkkunainen - kaunis ja puhelias. Itse olen jo viiskymppinen äijä. Eräänä iltana oli koiraa ulkoiluttamassa ja nainen tuli pihalla vastaan ja rapsutti koiraa ja juteltiin niitä näitä. Ohimennen kerroin olevani tekemisissä työni puolesta koodaamisen ja tietokoneiden kanssa tekemisissä.

Viime lauantai-iltana nainen soitti ovikelloa ja kertoi ettei hänen nettinsä toimi ja voisinko tulla katsomaan. No, menin toki. Hänen kodissaan huomasin että nainen oli juonut lähes puoli pulloa viiniä ja pullo oli pöydällä. Kokeilin konetta ja vika olikin routerissa ja asia korjautui buuttaamalla ko. boksi. Lisäksi päivitin routerin firmiksen kun sille oli päivitys tarjolla. Nainen oli kovasti onnellinen kun kone toimi taas ja olisi tarjonnut lasin viiniä. Mutta koska ajattelin että nainen pitää mua vanhana pervona, sanoin kiitos ei vedoten omiin työkiireisiini ja että mun olisi saatava eräs työasia maanantaiksi valmiiksi. Mieli olisi tehnyt jäädä, mutta en halua pervon mainetta.

Nyt sitten harmittaa jälkikäteen. Koko ajan puhutaan ettei viiskymppinen mies ketään nuorta naista kiinnosta ja kuitenkin nainen olisi halunnut seuraa viinin juontiin. Olisiko se ollut vain viinin juontia vaiko muutakin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikea sanoa näin kumpaakaan teistä tuntematta.

Vierailija
2/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain viinin juontia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule, todella huono aloitus, TODELLA, yrität esiintyä vielä varmaankin toisena henkilönä?

pst hoitakoon känninen m itse värkkinsä. ja krapulansa.

Vierailija
4/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sitä viinin juontia, mutta eihän sitä koskaan tiedä, reipas mimmi olis kyllä voinut sut vietelläkin petipuuhiin.

Vierailija
5/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se nainen olisi sulle lasin viiniä halunnut tarjota vaivanpalkaksi. Ihan oikein kuitenkin, että kieltäydyit, koska sulla olisi ollut jotain muutakin mielessä kuin pelkkä viinanjuonti. Jos olisit jäänyt, olisit vain nolannut itsesi.

Vierailija
6/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYHMÄ!!! Olisit päässy paneen!

Vierailija
7/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TYHMÄ!!! Olisit päässy paneen!

Millä, vanhalla lerpulla vähän heikkoo.

Vierailija
8/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta sanoa näillä tiedoilla. Vaihtoehtoja on niin monta. Nainen on yksinäinen ja siksi kivailee sinulle vaikkei menisi naimisiin kanssasi ikuna? Mistä me tiedetään.

Vierailija
9/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella todellakin olisi ollut muuta mielessä kuin käyttää sinun osaamistasi hyväkseen yhtä viinilasillista vastaan, niin harmi. Tilaisuutesi olisi ollut. Muussa tapauksessa hyvä, että pidit arvovaltasi. Ärsyttää tuollaiset naapurit, jotka olettavat ihmisten tuosta vain auttavan heitä. Joten jos pyytää toisen kerran apuasi pyydä reilusti palkkio luonnossa tai rahassa.

Vierailija
10/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin sanonu kyseiselle lortolle että vie koneensa huoltoon tai opettelee itse korjaamaan niinku muutkin ihmiset. Tai jos tuun homman hoitamaan niin se on sata euroo käteen. 

Vierailija
11/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin sanonu kyseiselle lortolle että vie koneensa huoltoon tai opettelee itse korjaamaan niinku muutkin ihmiset. Tai jos tuun homman hoitamaan niin se on sata euroo käteen. 

Juuri niin! Tuollaiset nuoret naiset usein lirkuttelee vanhemmille miehille saadakseen joitain palveluja. AP on ainoastaan siinä tyhmä, että meni ilmaiseksi auttamaan. Tollasilta naisilta pitää ottaa luulot pois heti.

Vierailija
12/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettet jäänyt. 

Nainen keksi tuollaisen olemattoman vian, jotta saisi sinut kotiinsa ja arveli, että viinä juoden voisitte sitten lähemmin tutustua ja se johtaisi johonkin. 

Ei uskalla toista kertaa tehdä aloitetta.

Vierailija
13/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin! Tuollaiset nuoret naiset usein lirkuttelee vanhemmille miehille saadakseen joitain palveluja. AP on ainoastaan siinä tyhmä, että meni ilmaiseksi auttamaan. Tollasilta naisilta pitää ottaa luulot pois heti.

Pelin henki on se, että nainen saa rahanarvoista palvelua ja maksaa kulumattomalla kestohyödykkeellä saaden samalla itse nautintoa.

Vierailija
14/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tosi kökköä soitella ovikelloa lauantai-iltana, ellei mielessä ole muutakin kuin toisen ammatin hyödyntäminen. Eli täys loishutsu tai sitten kiinnostunut sinusta miehenä.

Vierailija
15/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit saattanu saada vaikka peppuu

Vierailija
16/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen havaitsi sinussa Hopeaketun ja olisi luonnollisesti halunnut tutustua. Hopeaketut vetää nuoria naisia puoleensa.

Vierailija
17/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen havaitsi sinussa Hopeaketun ja olisi luonnollisesti halunnut tutustua. Hopeaketut vetää nuoria naisia puoleensa.

Joo, siksi hopeaketut notkuu vauvapalstalla, kun niillä on liikaa nuoria naisia.

Vierailija
18/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Ap sai naisesta kunnon riesan! Pian on vaihtamassa talvirenkaita ja pesemässä mattoja. Nyt otat itseesi niskasta kiinni ja oot mies! Ei palveluksia.

Vierailija
19/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että Ap sai naisesta kunnon riesan! Pian on vaihtamassa talvirenkaita ja pesemässä mattoja. Nyt otat itseesi niskasta kiinni ja oot mies! Ei palveluksia.

*nuolemassa mattoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän