Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja, neuvoja...Hoitoon viemisestä...

Vierailija
31.05.2006 |

Eli, huomenna olisi ensimmäinen työpäivä, olen ollut lähes kolme vuotta pojan kanssa kotona.

Olemme nyt viikon käyneet " harjoittelemassa" uudessa hoitopaikassa ja lapsi ei kertakaikkiaan meinaa sopeutua ajatukseen että äidin pitää mennä töihin ja hänen hoitoon.

Olin viime viikolla hänen kanssaan hoitopaikassa ke, pe ja tällä viikolla ma. Silloin meni tosi kivasti, kävi vain välillä tarkistamassa että olen paikalla. Eilen jätin yksin 1,5 tunniksi ja siitäkös nousi itku joka oli jatkunut koko sen ajan kun olin poissa. Koko eilisen illan sitten hoki että ei mene enää sinne hoitoon tai jos menee niin äitin kanssa...

Kotona ja tuttujen lasten kanssa on tosi reipas ja rohkea, nyt aivan kammoksuu hoitopaikan lapsia ja sanoo vaan että ei tykkää niistä.

Näin kirjoitettuna tämä näyttää tosi typerältä, mutta mulla on tosi suuri hätä ja huoli että miten tämä asia saatais sujumaan...Pian pitää mennä herättämään ja lähteä taas " treenaamaan" .

Neuvoja, vertaistukea... Miten teidän lapset on sopeutuneet?

Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt me taas lähdetään kokeilemaan, kirjoitelkaa kokemuksianne, pliis..

Vierailija
2/2 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi luulee, että äitikin voi jäädä sinne, eikä tilanne ole se! Eli kerran voi käydä tutustumassa yhdessä (siis olla hetki, esitellä hoitajat ja lapset), mutta ns. hoitoon VAIN yksin. Eka vaikka puoli tuntia, sitten tunti, 2 tuntia jne. Jos siis on aikaa totutteluun pidempään. 3v. on toisaalta niin iso, että muistaa että on ollut hoidossa äidin kanssa, mutta toisaalta niin pieni, ettei välttämättä ymmärrä, miksei äiti enää tulekaan, miksi on muka pakko mennä töihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi