Mää loukkaannuin, miksi mun mies ei välitä? Miesten näkökulmaa varsinkin kaipaan..
En tiedä otanko tän vaan liian raskaasti, mutta harmittaa:
Miestä pyydettiin yhen sen kaverin tupareihin. Mua ei sinne pyydetty. Kysyin suoraan et kai määkin sinne tuun ja mies sanoi ettei tiedä miksei mua pyydetty..
Mua on aikasemminkin haukuttu lihavaksi tän kaverin puolelta, on tönässy mut maahan talvella niin että löin pääni. Mies sanoo että mää oon itte ollu mukana riitelemässä, siis silloinkin kun muhun on käyty kiinni on mies syyttäny mua eikä sanonu kaverilleen mitään.
Musta tuntuu että mää vaan oon tässä, ihan ilmaa. Jos jotain sanon niin sitä ei tää kaveri noteeraa. Yks uusvuosi kaikki skoolas. Tää kaveri katto mun lasia ja mua, skoolas muille ja joi juomaansa. Siis ei kilistäny mun kanssa vaikka tulin siihen..
Mää tykkään että mies viettää aikaa kavereittensa kanssa. Käy peleissä ja juomassa. Mutta nyt olis tuparit ja kaikki on sielä, mun mieskin. Mää vietän hauskan illan yksin kotona. Menisin mieheni kanssa, olis ihana jos se ottais mukaan ja näyttäis kaverilleen että on mun puolella.. Mutta ei se oo mun puolella, eikä kerro mikä kaverin ongelma on. Jankuttaa vaan ettei tiedä miksi kaveri on tollanen -MUTTA KAI SE SANOO KUN OVAT KAHDEN ET JÄTÄ SE KU SE O SEMMONEN TAI TÄMMÖNEN. Kun mää kerran olen joku jota tarttee noin kohdella.
Oon jo kerinny miettiin kaikki homo-asiat (ovat vetäneet joskus yllytettynä kielaria baarissa) ja sen et miestäni on pienenä kiusattu -jos siitä tuntuu et menettää kaverinsa jos sanoo et käyttäytyy törkeesti.
Musta tuntuu raskaalta " päästää" mies lähteen, mutta kai tarttee vaan niellä pettymys. Ei mun miehestä ole puolustaan. Koitin ehdottaa et jos oltais kotona mut mies loukkaantu HETI.
Kommentit (25)
Sun miehesi katsoo vieressä tekemättä tai sanomatta mitään, kun sen kaveri tönii sua.
Näätä sun miehesi on eikä mitään muuta!
Ja vielä olet vääntymässä tuollaisen kaverin luo. Mikä ihmeen reppana olet? Kuulostaa teinijutulta. Ei kai kolmekymppiset töni toisiaa ja hauku lihavaksi?????
Kaikki ei voi olla kaikkien kavereita, elämä on joskus epäreilua ja ymmärän että susta tuntuu pahalta...
Mutta, elämä on
ihan kun tuo miehes kaveri olis mustasukkainen miehestäs...
Ettei niillä vaan kuule olis jotain peliä keskenään? Kyllähän nuita tapauksia kuitenkin on että toinen onkin homo...