G:minkä kirjan luit viimeksi? Oliko hyvä?
 Mä aloitan:
 luin etelän lomalla Sidney Sheldonin " Kerro minulle unesi" , joka oli psykologinen jännäri.
 Ehkä hiukan ennalta-arvattava (jos on lukenut paljon Sheldonia niin ne menee aina suht samalla kaavalla)
 mutta oikein viihdyttävä kirja oli. Loppui hiukan liian aikaisin kun oli viikon loma-loppuajan piti lueskella vanhoja Valittuja Paloja:o)
Kommentit (15)
Tekijää en muista ja kirja on jo takaisin kirjastossa.
Tykkäsin kovasti vaikka oonkin sen lukenut jo monia kertoja aikaisemminkin.
Tykkäsin. Tyypillistä Brownia, kirja on pakko lukea loppuun melkein yhdeltä istumalta.
Oli tosi rankkaa luettavaa pienten lasten äidille, mutta kuitenkin oli pakko lukea, välillä kyyneleitä niellen... Suosittelen kuitenkin; avaa silmät!
 Hirveää tuubaa. Surkeat kirjoittajanlahjat tulevat selkeämmin esille, kun ei ole sitä pseudotieteellistä ja -uskonnollista soopaa ripoteltuna ympärille.
 Hlöhahmot olivat stereotypioita ja juonenkäänteet ennalta-arvattavia jo pelkkien päähenkilöiden taustojen perusteella.
 En suosittele.
 sputnik-rakastettuni (tammen keltaista kirjasarjaa). keskinkertainen, loppua kohti parani. Aimmin luin Ishiguron Ole luonani ain, se oli mukaansatempaava, tosin odotin tarinalta hieman enemmän kuin mitä siitä sitten kirjailija sai irti.

Itse luin viimeksi Neil Gaimanin kirjan Neverwhere. Kirjailijalle tyypillinen, mutta ei hänen parhaansa. Aika kolkko.
 Rivo Satakieli.
 Taattua Lehtolaista, tykkäsin kovasti!
Ayaan Hirsi Alin kirjalla Neitsythäkki. Nopealukuinen, asiallinen, ja antaa paljon pohdittavaa.
 Saksalaissotilaan muistelmat itärintamalta.
  Hyvä, realistinen.
On laiska kirjailija, sattumia täynnä. Aargh.
Suosittelen.