Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä ihmetteli, miksi uusi miesystäväni on kanssani

Vierailija
15.09.2019 |

En tiedä pitäisikö tuosta loukkaantua, vaikka toisaalta olen ihmetellyt samaa itsekin.

Löysin lähes täydellisen unelmamieheni treffisivustolta ja tietenkin hehkutin sitä ystävälleni. Olimme siinä vaiheessa seurustelleet 5 kk. Mies on älykäs, korkeasti koulutettu, hyvässä työpaikassa, tunnollinen, siisti, elämä kunnossa, omaa tunneälyä, hyväsydäminen, loistava ruoanlaittaja, hyvä isä, aktiivinen kuntoilija, naista kunnioittava, raitis ja savuton, auttavainen, osaa korjata koneita ja tehdä remonttia, keskustelutaitoinen ja kaikkea mahdollista mitä en ole osannut edes toivoa mieheltä.

Omassa elämässäni on ollut suuria mullistuksia ja olen sen takia ollut väsynyt ja vähän sekaisin kaikesta. Mies on auttanut minua paljon ja ollut hyvä kaikin puolin. Itse en ole pystynyt vastaamaan samalla mitalla, mutta silti mies on rakastunut minuun ja toivoo, että minä jaksan katsella häntä. Oma arkeni on pelkkää selviytymistaistelua lasten harrastuskuskaamisten, työn, kotitöiden ja muiden velvollisuuksien kanssa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä ei ole mitään narsismiin viittaavaa. Tunnen ne merkit hyvin aikaisemmasta kokemuksesta, joten siitä tässä ei ole kyse. ap

Vierailija
2/22 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kirjoittama. 0/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet söpö tai kuuma?

Vierailija
4/22 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kirjoittama. 0/5.

Sinun ei ainakaan kannata alkaa tekstien analysoijaksi, kun et edes tunnista naisten tekstiä. ap

Vierailija
5/22 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tuo "ystäväsi" kannattaa ehkä heivata...

Vierailija
6/22 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö ystävältäsi tarkennusta siihen, miksi mies ei voisi olla kiinnostunut sinusta?

Vierailija
7/22 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on ylipainosena naisena. Kaikki on ekaksi ihmeissään ”täh? ai onko sulla mies???” ja sit seuraavana heti oletus, että miehen täytyy itsensäkin olla joko ylipainonen, m*limi tai joku pérvo, jolla on läskifetissi. Tai että sen täytyy olla mua paljon vanhempi. Tai yksinkertasesti vaan ruma, joka on tyytynyt muhun. Totuus on kuitenkin se, että mun mies on täysin valkoinen, kristitty, vihreäsilmäinen, pitkä, hoikka (mutta leveäharteinen) ja mun ikäinen. Ja oikeasti komea.

Vierailija
8/22 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyitkö ystävältäsi tarkennusta siihen, miksi mies ei voisi olla kiinnostunut sinusta?

Ystävä muotoili sen jotenkin niin, että mitä annettavaa minulla on miehelle. ap

Vierailija
9/22 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa tehdään mielestäni se virhe että oletetaan ihmisillä olevan tiettyjä "tasoja", jotka määräytyvät koulutuksen, tulotason, komeuden, luonteenlaadun yms. mukaan.

Mutta kun ei se näin oikeasti mene. Exäni oli hyväpalkkainen, kaunis ja ahkera. Silti itsetunto oli täysin nollatasoa, tyypillinen kympin tyttö joka tekee kaiken mitä äiti käskee muttei oikein ymmärrä muusta elämästä mitään. Otti eron koska ei jostain syystä enää itsensä kanssa pärjännyt.

Nyksäni ei ole yhtä kaunis, ei korkeasti koulutettu, tekee matalatason duuneja, on perussairauksia jne. Kaikin puolin "alemman tason" kumppani deittimarkkinoilla, mutta luonne on kiva. Päihittää silti edellisen 10-0.

Vierailija
10/22 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ystävä muotoili sen jotenkin niin, että mitä annettavaa minulla on miehelle. ap[/quote]

Kiva "ystävä".

Pärjäät paremmin ilman häntä, jos on muutenkin tuollainen.

Vierailija
11/22 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on tuollainen lyttääjäkaveri. Se kertoo vain siitä että ystäväsi, vai pitäisikö sanoa ”ystäväsi”, ei näe sinussa sitä hyvää, minkä mies näkee.

Vierailija
12/22 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa siinä ystävä. Todella loukkaavasti sanottu.

Ehkä miesystäväsi tietää itse miksi on kanssasi ja hänellä on hyvä syy siihen, kuten esim. se että hän rakastaa sinua.

Vierailija
13/22 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä ystävältä, miksi hän itse on sinun kanssasi, jos kerran niin paljon mielenkiintoisempiakin ihmisiä on.

Vierailija
14/22 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Tuo "ystäväsi" kannattaa ehkä heivata...

Ystäväni on mukava ja kysyi tuon ihan spontaanisti. Olin jo aikaisemmin ihmetellyt mielessäni samaa asiaa, joten en ole heivaamassa ystävääni. Hän on iloinen puolestani, kun löysin hyvän miehen.

Tulimme yhdessä pohdittuamme siihen tulokseen, että mies pitää siitä, kun meillä on yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Pidämme molemmat monista eri urheilulajeista ja harrastamme osaa niistä nykyään yhdessä. Varmaan myös viehätän häntä ulkoisesti ja ilmeisesti pitää myös luonteestani. Lisäksi molemmilla on samansuuntaiset odotukset suhteelta ja tulevaisuudelta.  ap

Vierailija
15/22 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä se tilanne, että j*nnämies kävi nusauttamassa pari muksua sinuun kun olit vielä nuori ja kiree ja nyt k*lttimies saa toimia maksajana ja olkapäänä jo rupsahtaneelle kurppav*tulle? Mielenkiintoinen kohtalo k*lttimiehelle joka ei tule kiimaa saamaan naisilta kuten j*nnämiehet saavat, nuorta ja kireää, kiimasta kosteaa.

Ei ole. Minä en tarvitse ulkopuolista maksajaa. Entinen mieheni oli myös mitä kiltein ja ihanin. ap

Vierailija
16/22 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ystäväsi näkee sinusta hyvät puolet, hän on ilmeisesti vain kateellinen tai huonon itsetunnon omaava.

Vierailija
17/22 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ystäväsi näkee sinusta hyvät puolet, hän on ilmeisesti vain kateellinen tai huonon itsetunnon omaava.

Saattaa tuossa pientä kateutta olla mukana. Hän on aikaisempien miestenkin kohdalla ihmetellyt, miten olen onnistunut löytämään niin hyvännäköisen miehen. Nykyisen suhteen olen kuitenkin itsekin sitä mieltä, etten pysty vastaamaan siihen, miten mies on minua auttanut. Kyse ei ole rahasta, vaan muusta tukemisesta. ap

Vierailija
18/22 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehessä ei ole mitään narsismiin viittaavaa. Tunnen ne merkit hyvin aikaisemmasta kokemuksesta, joten siitä tässä ei ole kyse. ap

😂🤣

Vierailija
19/22 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ap omaisuutta? Siinä sulle vastaus.

Vierailija
20/22 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin samaa ihmetellyt joidenkin parien kohdalla, mutta en vaan ole ääneen sanonut. Ja mikseipä sitä voi rakastua sellaiseenkin ihmiseen, jolla ei juuri mitään annettavaa olekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän