Ystävä ihmetteli, miksi uusi miesystäväni on kanssani
En tiedä pitäisikö tuosta loukkaantua, vaikka toisaalta olen ihmetellyt samaa itsekin.
Löysin lähes täydellisen unelmamieheni treffisivustolta ja tietenkin hehkutin sitä ystävälleni. Olimme siinä vaiheessa seurustelleet 5 kk. Mies on älykäs, korkeasti koulutettu, hyvässä työpaikassa, tunnollinen, siisti, elämä kunnossa, omaa tunneälyä, hyväsydäminen, loistava ruoanlaittaja, hyvä isä, aktiivinen kuntoilija, naista kunnioittava, raitis ja savuton, auttavainen, osaa korjata koneita ja tehdä remonttia, keskustelutaitoinen ja kaikkea mahdollista mitä en ole osannut edes toivoa mieheltä.
Omassa elämässäni on ollut suuria mullistuksia ja olen sen takia ollut väsynyt ja vähän sekaisin kaikesta. Mies on auttanut minua paljon ja ollut hyvä kaikin puolin. Itse en ole pystynyt vastaamaan samalla mitalla, mutta silti mies on rakastunut minuun ja toivoo, että minä jaksan katsella häntä. Oma arkeni on pelkkää selviytymistaistelua lasten harrastuskuskaamisten, työn, kotitöiden ja muiden velvollisuuksien kanssa.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehessä ei ole mitään narsismiin viittaavaa. Tunnen ne merkit hyvin aikaisemmasta kokemuksesta, joten siitä tässä ei ole kyse. ap
😂🤣
Mitä naurettavaa tuossa on? Nuorena ja kokemattomana yksi supliikki luonnevikainen mies sai minut hetkeksi seurustelemaan kanssaan. Kantapään kautta opin, millaiset miehet kannattaa kiertää kaukaa. ap
On minulla omaisuutta, mutta miehellä on vähintään yhtä paljon. Ei ole minun rahojeni perään. Kummallakin on omat taloudet, eikä niitä tulla sekoittamaan missään vaiheessa. ap