Menisitkö suhteeseen?
Vain suhteen vuoksi? Vai onko siinä pakko olla ihastusta ja rakkautta? Itse en ole teinivuosien jälkeen ikinä ollut ihastunut tai rakastunut. Olen 44-v ja tuskin koskaan tulen ihastumaan tai rakastumaan. Onko siis parempi vain olla yksin loppuelämä? Onhan tässä jo yksin oltu pitkään. En tiedä mitä suhteesta voisi saada? Jos ei ole ihastusta eikä rakkautta, mikä olisi suhteen pointti? Onko kohtalotovereita? T. 44-v valkoinen heteromies
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Jos se tuo jotain lisäarvoa elämääni, niin menen. Muuten en.
No mitä se lisäarvo voisi olla? Kerro vähän tarkemmin? Haluat rahaa? Sehän taitaa naisilla on se pääasiallinen syy, että taloudellinen tilanne paranee, mutta näin itselläni, kun varakkuutta on, niin se ei tuo mitään lisää omaan elämääni.
Miten "mennään suhteeseen"? Ei, en sitoutunut parisuhteeseen ennen kuin kohtasin ihmisen, joka "vei jalat alta" eli tajusin nopeasti, että en halua elää ilman häntä.
Vierailija kirjoitti:
Miten "mennään suhteeseen"? Ei, en sitoutunut parisuhteeseen ennen kuin kohtasin ihmisen, joka "vei jalat alta" eli tajusin nopeasti, että en halua elää ilman häntä.
No silleen mennään suhteeseen, että katsotaan joka nainen ja aloitetaan suhde. Minähän kysyin, onko siinä järkeä? Koska minä en tule ikinä ihastumaan, enkä rakastumaan. Sellaista ei tule tapahtumaan. Naisen voin silti ottaa, jos haluan, niitä kyllä on jonoksi asti mutta en heitä tule ikinä rakastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No silleen mennään suhteeseen, että katsotaan joka nainen ja aloitetaan suhde. Minähän kysyin, onko siinä järkeä? Koska minä en tule ikinä ihastumaan, enkä rakastumaan. Sellaista ei tule tapahtumaan. Naisen voin silti ottaa, jos haluan, niitä kyllä on jonoksi asti mutta en heitä tule ikinä rakastamaan.
Miten sinun maailmassasi aloitetaan suhde? Sovitaan, että nyt seurustellaan? Minä olen ollut viisi vuotta nykyisen puolisoni kanssa ja vaikka olemme alusta alkaen olleet sitoutuneita toisiimme, niin missään vaiheessa emme ole "menneet suhteeseen" tai "aloittaneet suhdetta". Olemme avoliitossa ja sitoutuneita yhteiseen loppuelämään, koska olemme vuosien aikana oppineet tuntemaan toisiamme yhä paremmin ja rakastuneet toisiimme entistä syvemmin. Mikään yksiviivainen prosessi se ei ole ollut vaan neljännen vuoden aikana kävimme läpi isoja kriisejä. Ilman rakkautta emme varmasti olisi jatkaneet yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas!
"en tule rakastumaan... naisia jonoksi asti"
Älä sitten mene suhteeseen. Kerro naiselle heti ettet suhteeseen rupea.
Toista perässäni: hetken voin olla, suhdetta en halua.
Jos nainen ottaa jalat alleen, olet ainakin ollut rehellinen. Katsotaan sitten sitä jonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se lisäarvo voisi olla? Kerro vähän tarkemmin? Haluat rahaa? Sehän taitaa naisilla on se pääasiallinen syy, että taloudellinen tilanne paranee, mutta näin itselläni, kun varakkuutta on, niin se ei tuo mitään lisää omaan elämääni.
Huomaa, ettei katkera mies tunne lainkaan naisia, vaan latelee vain omia kuvitelmiaan. Vinkkinä sinulle, että monet ulkomaalaiset naiset tosiaan etsivät elättäjää itselleen ja suvulleen. Suomessa se ei ole tarpeen, koska naiset käyvät täällä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin typerään kommenttiin ei viitsisi tuhlata aikaa, mutta samapa tuo. Minä en tarvitse mieheltä rahaa. Tienaan riittävästi ja minulla on varallisuutta reilusti. Kokeilepa pinnistellä, jos vaikka saisit ne kaksi aivosoluasi toimimaan ja keksisit ihan itse, mitähän sellainen lisäarvo voisi olla, jota mies voisi tuoda itsellisen ja hyvintoimeentulevan naisen elämään. Annan vihjeen. Se on sama, mitä mies voi antaa myös vähemmän itsellisen ja köyhemmän naisen elämään, mutta ei ole raha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos päätät "ottaa" naisen, niin kerrohan hänelle sitten tämä sama.
Voimakas ihastumisen tunne on aika harvinaista liitoissa.Enempi on niitä järkiliittoja.Toimivaan ja kestävään suhteeseen tarvitaan tunnne:wou,kun oot toisen seurassa.On lämmintä,sydän tykyttää ja oot hurmioitunu siitä yhdestä vain.Tekee mieli koskettaa ja olla lähellä.Ilman noita on epäreilua alkaa ketään tapailemaan.Monesti tuo ihastuksen syttyminen vaatii tutustumista.Ja toisen näkemistä muutaman kerran.Jos sitä ei muutamalla tapaamisella tule,niin ei tule myöhemminkään.Himo toista kohtaan on vain seksuaalista.Sellanen suhde on usein pelkkää jyystämistä.
Olen 42v mies enkä ole koskaan ollut suhteessa enkä mene. Myös minä en ole tähän ikään mennessä keksinyt mikä olisi se lisäarvo mitä voisin tuoda, tai mitä minulle voitaisiin tuoda. Sellaisia jalat-alta-kohtaamisia elämässäni ei edes ole ollut.
En todellakaan menisi suhteeseen jos en ihastu. Vähän pelkään että en rakastu enää, ja jos näin käy niin suhdetta ei jatketa.
Itsellä viimeisin rakastuminen on tapahtunut nuorena aikuisena. Ihastuminen kyllä tapahtui parivuotta sitten kun aloin "seurustelemaan" edeltävän exän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 42v mies enkä ole koskaan ollut suhteessa enkä mene. Myös minä en ole tähän ikään mennessä keksinyt mikä olisi se lisäarvo mitä voisin tuoda, tai mitä minulle voitaisiin tuoda. Sellaisia jalat-alta-kohtaamisia elämässäni ei edes ole ollut.
Aivan samat ajatukset, ikinä en ole ihastunut. T. Ap
Täyttä harhaa koko rakkaus ja ihastumiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos päätät "ottaa" naisen, niin kerrohan hänelle sitten tämä sama.
En ikinä kerro. T. Ap
Huijaus on tulevaisuuden ala, jo aikoinaan hyvin viisas ihminen sanoi
Olen ollut kolmessa suhteessa ja ikinä en mitään tuollaisia myöntänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, ettei katkera mies tunne lainkaan naisia, vaan latelee vain omia kuvitelmiaan. Vinkkinä sinulle, että monet ulkomaalaiset naiset tosiaan etsivät elättäjää itselleen ja suvulleen. Suomessa se ei ole tarpeen, koska naiset käyvät täällä töissä.
Mistä minä olen katkera? Siitä, että en ikinä ole tuntenut ihastusta tai rakkautta? Ei se ole minusta katkeraa tehnyt, minkäs sille mahtaa jos ihmisellä ei tunteita ole ketään kohtaan? Olen varmaan sellainen ihminen, joka rakastuisi vain siihen maailman kauneimpaan 15-vuotiaaseen. Eli jotenkin henkisesti olen viallinen. Vain hyvin nuori ja maailman kaunein voisi ihastuksen sytyttää minussa. En tietenkään siitäkään voi täysin varma olla.
Vierailija kirjoitti:
Älä naurata, Suomessa on todella paljon naisia, jotka eivät käy töissä tai ovat töissä matalapalkka-aloilla. Siihen kun laitetaan vielä yksinhuoltajuus taakaksi, niin kyllä maar todella monia naisia kiinnostaa se potentiaalisen miehen lompsa, vaikkei sitä toki yksikään nainen ääneen sano koskaan. Naiset hakevat miehestä turvaa luontaisestikin, ja jälkikasvun turvaaminen on syvällä selkäytimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas!
"en tule rakastumaan... naisia jonoksi asti"Älä sitten mene suhteeseen. Kerro naiselle heti ettet suhteeseen rupea.
Toista perässäni: hetken voin olla, suhdetta en halua.
Jos nainen ottaa jalat alleen, olet ainakin ollut rehellinen. Katsotaan sitten sitä jonoa.
Niin, kymmeniä naisia tälläkin hetkellä valmiina suhteeseen kanssani. En tunne mitään heitä kohtaan. Siksi vain mietin, että miksi lähtisin suhteeseen? Sehän oli se kysymys, että miksi? Eli vastaus on, että minun ei kannata mennä suhteeseen. Kiitos vastauksestasi. Saatan minä mennä taas vähäksi aikaa suhteeseen, niin saa sitä pimp paa säännöllisesti ja kun kyllästyn vaihdan toiseen. Näin se menee meillä, jotka eivät ikinä ihastu tai rakastu. Seksiä mekin haluamme silti.
Onneksi olkoon feministit. Olette keksineet keinon, jolla miesten kyky ihastua tukahdutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä naurata, Suomessa on todella paljon naisia, jotka eivät käy töissä tai ovat töissä matalapalkka-aloilla. Siihen kun laitetaan vielä yksinhuoltajuus taakaksi, niin kyllä maar todella monia naisia kiinnostaa se potentiaalisen miehen lompsa, vaikkei sitä toki yksikään nainen ääneen sano koskaan. Naiset hakevat miehestä turvaa luontaisestikin, ja jälkikasvun turvaaminen on syvällä selkäytimessä.
Minä en lompakoksi kenellekään ryhdy vaikka varakas olenkin. Minulle ei kelpaa yh:t ja vain varakkaat naiset kelpaa. T. Ap
Olen pahoillani naiset, mutta joudun teitä käyttämään pahasti hyväkseni ja te ette sitä tajua ennen kuin näytän teille ovea. T. Ap