Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri 62v - onko teillä muilla iäkkäitä työkavereita -

Vierailija
15.09.2019 |

Työskenetelen pienessä firmassa jossa meitä on meidän tiimissä 3 hlöä. Ongelmaksi on tullut viime aikoina tän 62v työkaverini väsymys, työskentelyote on hitaampi, huonompaa jälkeä tekee jne. Ilmoitti tuossa yksi päivä että aikoo jatkaa ainakin 66v asti - kun eläke jäisi muuten liian pieneksi.
Tänä vuonna ei ole suostunut koulutuksiin - aina joku syys ( hoitaa lapsenlapsia, lääkäriaika) jos pitäisi koulutuksen aikana yöpyä hotellissa. Päiväkoulutuksien aikaan on jo " sopinut"muuta. Nyt sitten helposti luistelee kun ei osaa tai tiedä uusia juttuja. Meidän tiimin pysyvyys ja tärkeys tulee ns.tuloksesta. Me kaksi meidän tiimistä nyt joudutaan paikkaamaan tätä ja työmäärä kasvaa. Ongelma on että tää 62v joka on pomon serkun vaimo. Menepäs sanomaan niin koko homma on vielä haastavampaa. Mitä vinkkejä antaisitte - työalamme on vielä aika haastava ja uusia taitoja tarvitaan.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 62 v ja muutama 60-64 v on työkavereina. Sanoisin kyllä että asenne ratkaisee.

Viimeistään 65-vuotiaana on hyvä jäädä pois. Itse koen, että työ sinänsä on mielekästä. En ole ollut sairaslomilla eivätkä nämä muutkaan ”mummot”.

Pomo on kaikista työurani pomoista paras, mutta jostain syystä en oikein jaksa tätä ”small talkia” työkavereiden kanssa. Ei ole enää samanlaista tarvetta avautua asioistaan kuin oli nuorempana. Kun saisi vain tehdä töitänsä rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän