Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi "täysillä elämiseen" kuuluu ryyppäminen?

Vierailija
15.09.2019 |

Moni kertoo eläneensä nuorena täysillä tai lujaa, koska ryyppäsi. Mistä tämä uskomus johtuu?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa elämässäni parhaat muistot liittyvät ryyppäämiseen. Mitäpä muutakaan ihmiset tekisivät porukalla.

Todella, todella surullista kuulla. Otan osaa..

Vierailija
22/37 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole selvinpäin kovin hauskaa seuraa. Kun isolla kaveriporukalla kaikki on yhtäaikaa nousuhumalassa voi kokea pientä taikaa. Selvinpäin kaikki vaan odottaa että pääsis kotiin mahdollisimman nopeasti.

Kyllä minä ja useimman mun lähipiirissä on tosi hauskoja, selvinpäin. Meillä on lapsuudenperheessä kun ollaan koolla aikamoinen naurunrätke, vaikka ollaan muka jäyhiä eteläpohjalaisia. Ja miehenikin olen valinnut aikoinaan esisijaisesti sen takia että huumori oli samanlaista molemmilla, eli saadaan toisemme nauramaan. En pystyisi elämään ihmisten kanssa jotka ei saa mua naurmamaan ja päinvastoin.

Se kännikalojen taika on myrkyttyneiden aivojen omaa kuvitelmaa, ei mitään todellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monitahoinen asia.

Moni juoppo kaunistelee juomistaan kiertoilmauksin.

"Juhliminen", "täysillä eläminen" jne. ocat synonyymejä tolkuttomssa kunnossa sopertamiselle ja krapulassa makaamiselle.

No, onhan moni hilpeällä tuulella nousuhumalassa ja ainakin ennen opiskrlijabileisiin jne. kuului juominen olennaisena osana.

Mitähän se täysillä eläminen sitten on, js mikä ei ple täysillä elämistä?

Kai sillä useun tarkoitetaan vakiintuneen aikuisen sovinnaisen elämän vastakohtaa?

Luulen, että se tarkoittaa eri ihmisille hyvin erlaisia asioita, joku voi tarkoittaa sillä uraputkessa puurtamistakin.

Toinen vastaava sana on "luonnonlapsi".

Tai "boheemi", toisille se on hieman persoonallinen habitus, toisille täysin yhteiskunnan ulkopuolella elävä lurjus.

Vierailija
24/37 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan elämyksiä ja kokemuksia. Kännissä voi olla joku muu, joku joka uskaltaa ja kehtaa tehdä niitä asioita joita haluaisi.

Eli päissään varmaan nussia.

Vierailija
25/37 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en nuorena olisi ollut ryyppäämässä, olisin ollut kotona katsomassa telkkaria. Ei silloin muutakaan jännittävää pystynyt tekemään, niin ihmissuhteista sai jotain irti.

Vierailija
26/37 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämästä selviä hengissä. Siksi se on aivan ok käyttää osa siitä kunnolla viihtymiseen. Mitä se viihtyminen sitten kenelläkin on? Aivan turha siitä on alkaa moralisoimaan niin kauan kuin ei muita häiritse.

Vierailija
27/37 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosikymmeniä ryypännyt yksin kotona, mutta ei kukaan sanoisi sitä täysillä elämiseksi.

Päinvastoin.

Vierailija
28/37 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei enää ole kertomassa, joiden nuoruuteen ja täysillä elämiseen kuului myös täysillä ajaminen. Tai juu, jokunen taitaa istua pyörätuolissa kertomassa kuinka täysillä eläminen ei ollutkaan cool.

Vierailija
29/37 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun jollekulle sanotaan "hanki elämä", tarkoitetaan juuri tällaista viinalla rälläämistä ja seksin tarjoamista melkein kelle vaan.

Vierailija
30/37 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen monien mielestä tylsä, kun en ikinä ole baareissa viihtynyt. Juuri eilen käytiin miehen toiveesta parilla ensimmäisen kerran tänä vuonna ja minä jurnutin koko illan, että onko pakko lähteä, en tykkää juoda humalaan ja vielä vähemmän tykkään katsoa kun muut juovat. Paras lauantai on kotona, villasukkaa neuloen ja punaviiniä juoden. Olen ehkä henkisesti 87-vuotias. Ja minulle on ihan sama jos joku pitää minua tuon takia tylsänä.

Pilasit sitten illan jurnuttamalla. Ehkä se pari ja vain pari oli sun miehelle kivaa vaihtelua. Eipä siitä humalahakuisuutta saa tekemälläkän.

No eipä vie sua uudelleen kun nalkutit koko ajan.

Meneeko teillä useinkin niin että vain sinun haluama tekeminen on sallittua?

N47 joka ei ole rällästänyt nuoruuttaan eikä myöhemminkään

Vierailija
31/37 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman alkoholia olisin varmasti ikuinen vanhapoika. Sen verran ujo olin parikymppisenä. Sopivassa nosteessa minusta kuoriutui varsinainen naisten naurattaja.

Alkoholi on lääkkeenä hyvin vaarallinen, mutta se on myös lääke.

Minullakin oli vielä elämä, kun ryyppäsin ja rälläsin, olin kova naistenmies myös. Nyt selvänä naiset sylkee päälle, kun olen niin tylsä. Elämä piloilla ja todellakin kännissä elin täysillä ja olin onnellinen. Elämäni onnellisinta aikaa, kun viina maistui ja naisia riitti! Tämä on taivaantosi! Tästä samasta asiasta avasin ketjunkin, ennen kuin huomasin tämän ketjun. Voi pojat, kuinka naiset tykkää kun mies juo ja rällää, mutta kun on selvinpäin, kaikki hauskuus lopussa, niin ei näy naisiakaan.

Vierailija
32/37 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman alkoholia olisin varmasti ikuinen vanhapoika. Sen verran ujo olin parikymppisenä. Sopivassa nosteessa minusta kuoriutui varsinainen naisten naurattaja.

Alkoholi on lääkkeenä hyvin vaarallinen, mutta se on myös lääke.

Minullakin oli vielä elämä, kun ryyppäsin ja rälläsin, olin kova naistenmies myös. Nyt selvänä naiset sylkee päälle, kun olen niin tylsä. Elämä piloilla ja todellakin kännissä elin täysillä ja olin onnellinen. Elämäni onnellisinta aikaa, kun viina maistui ja naisia riitti! Tämä on taivaantosi! Tästä samasta asiasta avasin ketjunkin, ennen kuin huomasin tämän ketjun. Voi pojat, kuinka naiset tykkää kun mies juo ja rällää, mutta kun on selvinpäin, kaikki hauskuus lopussa, niin ei näy naisiakaan.

Vai löytyykö kivaa naista, jolle kelpaa mies, joka tykkää istua kotona? Eipä löydy, mutta odotas kun otetaan viinat esiin ja lähdetään rälläämään, niin alkaa naisia löytymään! Todettu juttu.

Vierailija
33/37 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun jollekulle sanotaan "hanki elämä", tarkoitetaan juuri tällaista viinalla rälläämistä ja seksin tarjoamista melkein kelle vaan.

Juopoilta kuullut tuota lausetta. Ei paljon kiinnosta hankkia jokin säälittävä addiktio ja sp tauteja.

Vierailija
34/37 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät selvin päin uskalla irrotella. Minä olen kovin ujo ja epävarma, joten tarvitsen valitettavasti alkoholia että voin pitää kunnolla hauskaa. Mutta en minä tätä "täysillä elämiseksi" todellakaan kutsuisi, puoliteholla tässä mennään...

Vierailija
35/37 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko raittius edes elämää.

Vierailija
36/37 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs tänä päivänä on kovaa eläminen

Vierailija
37/37 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on nuorena kännissä sattuneet tempaukset ja toilailut joille ollaan kaveriporukalla naureskeltu näin jälkikäteen.