Voisitko ajatella ostavasi Lidlistä tällaisen seksikkään dirndl-tyrkkytissiasun ja tarjoilevasi miehelle saksalaista oktoberfest-olutta?
Kommentit (20)
Olisko se mies sit noissa sexyissä lederhoseneissa? Uuh sitä roolipelin lotinaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Olisko se mies sit noissa sexyissä lederhoseneissa? Uuh sitä roolipelin lotinaa 😂
Ei tarvitse. Lederiä löytyy hosenista ihan omastakin takaa.
Se on saksalaista huumoria. Se vaatii kyllä hyvät rinnat ja hieman ei-suomalaisen kropan. Ei siis sovi pienille ja pyöreille!
Ostin jo. Ollaan menossa Oktoberfesteille. En raaski ostaa ”aitoa” satasia maksavaa asua, jota tuskin kovin monesti tulee käytettyä.
Voisin ostaa jos takaa että tulee melaa mekkoon <3
Voisin, mutta minulla on jo oikea Saksasta hankittu. Tuota asua käytetään melko usein ja silloin tarjoilen muutakin kuin olutta miehelleni.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tule jos päädyt viikonlopuksi johonkin taajaman ulkopuolella olevaan lähipubiin ;D
Vierailija kirjoitti:
Se on saksalaista huumoria. Se vaatii kyllä hyvät rinnat ja hieman ei-suomalaisen kropan. Ei siis sovi pienille ja pyöreille!
Nii-i just katsoin, että ei mun rinnat sovi tohon pienehköön yläosaan edes sullomalla.
Olutta en tarjoilisi, mutta tuohon mekkoon voisin kyllä pukeutua.
Tuohan on siveä verrattuna joihinkin hirvityksiin, joten kyllä tuossa kelpaa olla. Itse menisin siinä alkuperäisemmässä, eli pitkä hame, liivi ja lyhythihainen pusero.
Niin miksi tuollaista mekkoa kutsutaankaan? 🤔
Näitä myytiin Wienissä. Aika lähellä taidehistoriallista museota oli yks Trachten-kauppa. Hinnat useita satasia.
Ihan hyvähän tuollainen olisi olla jemmassa? Halvalla saisi hyvän naamiaisaun, jos joskus tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tule jos päädyt viikonlopuksi johonkin taajaman ulkopuolella olevaan lähipubiin ;D
Tarkoitin kylläkin oman miehen melaa.
Ei ole saatavissa kuin nettikaupasta, joten kovin suurta erää ei taida tänne Suomeen tuotu kun ei ole jaettu kaikkiin lildleihin. Eli eivät itsekään ajattele että myynti olisi suurta.
Espoosta Suomenojalta löytyy pieni lildlin outletti, en tiedä onko niitä muualla maassa. Ehkä päätyvät sinne jossain vaiheessa vuotta. Siellä on niin joulu kuin pääsiäiskamoja. Hinnat ei välttämättä kaikissa tosinole kuin ehkä paria euroa vähemmän kuin kaupassa aikoinaan, mutta jotkut tuotteet on selkeesti halvempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii-i just katsoin, että ei mun rinnat sovi tohon pienehköön yläosaan edes sullomalla.
Saksalaisilla naisilla on usein aika pienet tissit.
Kakkis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksalaisilla naisilla on usein aika pienet tissit.
Ja pienet pakarat kuin suomalaisilla :)
Vain jos mies pukeutuu nahkahousuihin:
https://www.lidl.fi/fi/p/fiininae-oktoberfesteihin/livergy-miesten-nahk…