Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkainen mies?

Vierailija
15.09.2019 |

Olen tehnyt elämäntapamuutoksen. Olen nykyään kropaltani hoikka, mutta muodokas ja olen erittäim tyytyväinen itseeni ja siihen että olen saanut tämän aikaan itse, yksin. Miehestä on tullut mököttäjä. Ei enää koskettele, ei hellyyttä, tiuskii ja vaikuttaa joka päivä ärtyneeltä. Olen yrittänyt kysellä, jutella ja kaikkea, yritän mennä kainaloon ja olla lähellä. En nää mitään muuta syytä kun se että häntä harmittaa että sainkin tuloksia ja hyvän kropan ja olen nykyään muutenkin hyväntuulisempi ja tyytyväinen itseeni. Luulisi miehen olevan onnellinen, mutta ei. En ymmärrä en.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain tällaisesta voi hyvinkin olla kyse. Kannattaa kysyä mikä häntä painaa.

Vierailija
2/4 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun ei tiedä, mitä muuta on samaan aikaan tapahtunut teidän tai hänen elämässään, mutta todennäköisesti tuollainen muutos on tosi pelottava hänelle. Mitä jos ajatteletkin nyt olevasi jo liian hyvä hänelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä elämäntapamuutokseen on ulkopuolinen syy. Mies ehkä kuvittelee, että sinulla on jo joku toinen kiikarissa ja siksi haluaa ottaa etäisyyttä.

Vierailija
4/4 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelu ei siis ole selventänyt asiaa? Mitä mies on vastannut kun olet kysellyt käytöksestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä