Huomenna tulee miehen isovanhemmat ja äiti syömään. Tuli riitaa ruuasta mitä laitetaan :(
Mä ajattelin tehdä tonnikalasalaattia kun kaikki aineet löytyy kaapista (riisi, hemapa, tonnikala, kiinakaali, sinappi, kermaviili).
Mut mies haluu ostaa lihaa ja laittaa grilliin sekä tehdä kermaperunoita.
Kun mun vanhemmat oli kylässä niin ei silloin halunnut grillata. Miks nyt sitten yhtäkkiä?
Kommentit (35)
Mitähän vikaa on tehdä salaatti grilliruuan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tehkää salaatti siihen grilliruuan kylkeen? Reseptisi mukainen salaatti on ruuan lisuke, ei varsinainen ruoka.
Kiinankaalitonnikalasössö ei todellakaan ole grillatun lihan ja kermaperunoiden lisuke.
Jaa kai mä sitten olen juntti kun grillatessa tuollaista olen lisukkeena aiemmin käyttänyt :D
Mä olisin onnesta soikeena, jos mies sekä päättäs, että tekis ruuan. Sitäpaitsi, sullehan jää vain ne perunat, kuorit, viipaloit heität kermat ja mausteet sekaan ja laitat uuniin. Mikä siinä oli vaikeaa? Tai anna miehen tehä, sekin varmaan osaa.
Typerää on riidellä tuollaisesta asiasta mutta vielä typerämpiä ovat nuo "ei pelkkä salaatti riitä ruuaksi"-kommentit. Tuohan on tosi ruokaisa salaatti.
Mulle kyllä sopisi hyvin että mies grillaisi vaikka itse olisinkin ajatellut muuta.
Vierailija kirjoitti:
Typerää on riidellä tuollaisesta asiasta mutta vielä typerämpiä ovat nuo "ei pelkkä salaatti riitä ruuaksi"-kommentit. Tuohan on tosi ruokaisa salaatti.
Mulle kyllä sopisi hyvin että mies grillaisi vaikka itse olisinkin ajatellut muuta.
Kiinankaalisössö kelpaa kyllä, töihin evääksi tai arki-illan iltapalaksi.
Ei helvetissä kutsutuille vieraille sunnuntai-ateriaksi.
Tai sitten vain olet läpileikkaus uusavuttomista av-mammoista, jotka eivät osaa laittaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiks oo kiva kun mies tekee ruoan vierailleen?
Ja nainen hoitaa ihan yksin kaikki itse kutsumansa vieraat miehen maatessa sohvalla?
Itse tykkään tonnikalasalaatista mutta ei se nyt herranjestas mikään sunnuntairuoka vieraille ole. :D
Tuli pieni oksennus suuhun kun luki tuon salaatin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinankaalisössö kelpaa kyllä, töihin evääksi tai arki-illan iltapalaksi.
Ei helvetissä kutsutuille vieraille sunnuntai-ateriaksi.
Tai sitten vain olet läpileikkaus uusavuttomista av-mammoista, jotka eivät osaa laittaa ruokaa.
Ei todellakaan kelpaa.
Joko ap pilkkoo sitä kiinankaalia?
En syöttäisi edes sioille tuollaista p*skasalaattia. Ai niin, mutta tämä olikin provo ja huono sellainen.. 😊
Rakastan tonnikalasalaattia, mutta tuo aloittajan kuvaama salaatti kuulostaa ihan uskomattoman hirveältä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan tonnikalasalaattia, mutta tuo aloittajan kuvaama salaatti kuulostaa ihan uskomattoman hirveältä.
Pahin on ehkä toi kiinankaali. Sillekin on paikkansa keittiössä, mutta ei salaateissa =)
Jään innolla odottamaan, että ap palaa ketjuun jatkamaan kauhutarinoita tästä episodista.
Oliko anoppi humalassa? Mies rähjäsi ja ap joutui kuorimaan perunat, tiskaamaan, kattamaan ja passaamaan? Aloittajaa itketti ja mieskin poltti lihat sitten?
Eiks oo kiva kun mies tekee ruoan vierailleen?