Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus ja vlcd, auttakaa

Vierailija
14.09.2019 |

Tarkoituksena olisi pudottaa 5-10 kg ja nyt ainakin aloittaa 3 viikon vlcd dieetillä. En vain tiedä minkä valmistajan tuotteilla.
Millä merkillä parhaat ja toimivimmat ruuat? Nutrilett, express diet? Ilmeisesti perusperiaate on kaikissa se, että syödään 5 annospussia päivässä. Voiko eri merkkejä yhdistää eli voinko valita eri merkeiltä parhaat tuotteet kunhan syön tasan tuon 5 annosta päivässä?

Saa kertoa myö omia kokemuksia ja erityisesti kiinnostaa se, paljonko olette onnistuneet laihtumaan ja millä ja minkä mittaisella dietillä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toimiiko nuo kaikki vlcd tuotteet keskenään ristiin jos syö ”viisi pussia päivässä?”

Vierailija
42/44 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt tämän vuoden aikana tiputtanut hieman yli 30 kiloa Express Dietin ja Nutriletin kanssa. Ensin otin tiukan kolmen viikon aloituksen. Tämän jälkeen jatkoin ottamalla päivän aterioiksi yhden normaalin proteiini- ja kasvispitoisen aterian (yleensä salaattia ja lihaa) ja muut korvasin yhä vlcd-tuotteilla. Tällä tavalla jatkoin kaksi kuukautta, jonka jälkeen otin toisen "itse tehdyn" aterian mukaan päivään.

Tällä hetkellä syön yhä kaksi itse valmistamaa ateriaa päivässä ja kaksi vlcd-ateriaa, joita jatkan rasvattomalla raejuustolla tai jollakin vastaavalla lisäproteiinilla. 

Lupasin itselleni, että kun 25 kiloa on poissa, otan myös liikunnan osaksi painonpudotusta. Kesäkuusta asti olenkin käynyt viikoittain uimassa (en olisi ikinä uskonut, että kehtaan) sekä pyöräillyt töihin ja kauppaan. Parasta tässä on ollut se, että liikunnan aloittaminen oli yllättävän kivutonta kun paino oli ensin pudonnut! Nyt olen aloittanut varovasti kuntosaliharjoittelua, jotta on jokin paikka korvata pyöräily, kun säät kylmenevät.

Seuraavaksi kun pääsen lopulliseen -40kg tavoitteeseen, on aika jättää vcld:t pois ja ottaa vastuu kokonaan omasta ruokavaliosta. Nyt vain toivon, että tämä painonpudotuksen tuoma aktiivisempi elämä jää päälle, enkä palaa vanhoihin tapoihin. Jos covid ei olisi iskenyt, painonpudotus ei olisi ollut näin helppoa. Mahdollisuus etätyöhön toi päivään kaksi ylimääräistä tuntia, joita aiemmin ei ollut ja kotona tulee syötyä terveellisemmin kuin toimistoravintolassa.

Suosittelen jokaista kokeilemaan painonpudotusta vlcd-tuotteilla. Se on tosi helppoa varsinkin lapsettomalle (parisuhteessa olevalle), ja mielestäni maut alkavat olemaan niissä kohdillaan. Varsinkin Express dietin keitot ovat olleet mielestäni parhaita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse syönyt Express Dietin ja Nutriletin pusseja. Olen tosin vasta ollut viikon vlcd dieetillä. Express Dietin suolaiset olleet minun makuuni eniten. Ja Nutrilettin Rich Chocolate kaakao sellaisessa tetrassa on todella hyvä! Siinä on vain reilusti kaloreita verrattuna pussiruokiin.

Ole. Pitänyt kalorimäärän 580-610 kcal per päivä. Nälkä ei ole ollut, mutta aluksi oli mielitekoja. Nyt nekin hellittäneet.

Painoa tippunut viikossa nelisen kiloa, mistä tietysti nestettä suurin osa. Mutta oli pakko ottaa tiukka aloitus, että mahdun juhlavaatteisiin (juhlat kk päästä). Pudotettavaa oli alkuun 8 kiloa. Ajattelin olla vlcd dieetillä 3 viikkoa ja sitten aloittaa ketoruokavalion (tai jatkan vlcd dieetillä osittain).

Vierailija
44/44 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuudetta viikkoa Nutrilett VLCD:llä. Tarkoitus on olla 12 viikkoa pelkillä pussipirtelöillä.

Nopeaa ei laihtuminen näin keski-ikäisenä naisena ole edes näin. Painoin aloittaessani 102 kg ja on lähtenyt kilo viikossa kun laskennallisesti pitäisi lähteä 1,5-2 kg. Ihmekös ei perinteiset laihdutustavat toimineet kun en ilmeisesti satakiloisenakaan kuluta kuin noin 1600 kcal päivässä. No, tällä 600 kcal per päivä dieetillä sentään lähtee kilo viikossa.