Miksi muiden keskustsluihin vaivauditaan vastaamaan, mutta auta aamen ku mä sitte teen kesun ihan asiasta niin en sitten millään....
Saa apua, tai yhtään edes ainuttakaan kommenttia??? V*ttu millasta syrjintää. Anteeksi vaan.
Kommentit (11)
Opettele kirjoittamaan sanat oikein niin ei olis niin luotaantyöntävää.
Käytät termiä kesu ja sensuroit kirosanojasi.
Sori mutta vaikutat erittäin valjulta ja neuroottiselta mammalta.
Tutkimusten mukaan keskustelupalstoilla / netissä eniten keskustelua herättävät jutut jotka synnyttävät voimakkaita tunteita, ja nimenomaan yleensä negatiivisia. Jos aihe on tunnepuolella neutraalimpi, se jää helposti muiden aiheiden jalkoihin. Aiheesta on siis tosiaan olemassa tutkimuksiakin, joihin en nyt linkitä koska pitäisi googeloida ja ketään ei kuitenkaan kiinnosta.
No lähes kaikki keskustelut tippuu salamana alaspäin ja etusivulla roikkuu viikosta, jopa kuukaudesta toiseen samat turinat.
Tässä on sentään yksi hyvä puoli, eli se että av ei ole läheskään yhtä koukuttava kuin muutama vuosi sitten.
Ennen mielestäni uusimmat olivat uusimpia aloituksia nykyisin niitä joihin viimeksi kommentoitu, eli tuore kiinnostava aloitus voi jäädä monelta huomaamatta, jos muualla on keskustelu vilkasta ja aloitus ehtii tippua piiloon, jos kukaan ei kyseistä aihetta hoksaa hakea erikseen, niin hautautuu iäksi.
Mun avaamien keskustelujen kanssa sama. Sitten jos saan vastauksia ja peukutuksia niin ovat negatiivisia ja alaspäin. Olen mielestäni normaali, kolmen lapsen alle keskipalkkaisessa työssä käyvä äiti, naimisissa, omakotitaloasuja, asunto- ja autovelallinen, sisko ja tytär. Keskustelualoitukseni sen mukaisia. Olenkin päätellyt että täällä pyörii joku anarkistiporukka peukuttamassa alaspäin normaaleja asioita.
Joo. Oon huomannu ihan saman. Ei täällä vastata enää mihinkään suht normaaleihin aiheisiin tai kysymyksiin.