Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EHKÄISYLAASTARIT

Vierailija
14.09.2019 |

Ymmärrän, et nyt on muutakin rahan reikää, ja voi olla et vanhe pi on kaiken muun seassa unohtanut koko asian, et kyselis niit jos saisin niitä apteskista ja reseptin tms... e pilerit ja minipilleri ei oo sopinu, niit en enää kokeile, mitään hormoni kierukoit ja kapselei en ota ja syytä ei mielestäni tarvotse olla kun vaan se etten halua. Ihan menkkoja varten siis, koska kovat kivut joihon syln särkylääkkeitä ja niiden syönti alkaa pinna ja ärsyttää. Sama se siis lieventääkö nuo laastarit kipu, ku neki maksaa sit kuitenki nii ei välttis särkylääkkei tarttis syödä.

Mitta siheeseen, tossa oli vaan infoo. Miten ny sanon äidille asiasta, että kuulaiden ns. Kokeilu-paketin myt ens alkuun? Oon toitottanu aika ajoin tätä jo yli 2kk ja ei tapahdu mitään. Aina joku tekosyy. Ymmärrän, että aina rahat ei riitä tms mut kyl saatana vois oikeest rehdä jotain, tai koittaa säästää. Mun mielestä omista kuukausirahoistani mun ei tartte niitä kustantaa ku oon viel ala-ikäinen, 14v. Sama etua ne ajaa ku pillerit, paitsi ne ei sopinu kul oireiden takii jonka takii en enää edes kokeile niitä ku tosi monia ollaan kokeiltu eikä oo sopineet. Mikä vitun hankaluus täs on? V*ttu jos ne on mulle hyvä vaihtoehto, nii miksei nyt vaa voi testata nii tulis nähtyä sitten? Oon kyllästyny toitottaa tätä, ku oon kohta 3kk toitottanu samaa asiaa joka viikko 1 krt, eikä mitään tapahdu. Menkkojen pitäs taas tulla n. 1-2vko sisällä, nii ois hyvää aikaa menkkojen vikana päivänä hakee ne laastarit. Ei yleensä joka asiassa toi vanhempi mikää laiska oo ollu tai mitään. Mitä mä sanon sille? Veemäisesti en viittis sanoo ku aikuine 48v pian 49v aikuinen ihminen, ja saisin selkääni ja varmaa huutais v*tusti jos tekisin ja sanoisin hyvinkin vittumaisesti jotain. 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän