Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska aloitat joulufiilistelyn?

Vierailija
14.09.2019 |

Milloin alkaa joulun odotuksesi? Minulla se alkaa lokakuussa. Ensin joululaulut, sitten leipominen, koristelu ja yleinen fiilistely. Ihanaa - tämä on joulufriikin parasta aikaa!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei helvetti, joulu on paskaa, ainoo hyvä on se että ruoka-avusta saa enempi ruokaa joulun jälkeen, kinkun ja laatikoita. viimeksi sain laatikoita 5 kassia ja rosolleja niin että sen päivän annokseksi laskin 125 e jos olisin ostanut kaupasta

Vierailija
2/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin jouluvalmistelut jo tammikuussa. Olet jo myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuussa

Vierailija
4/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuun lopussa laitan sähkökynttilät ja tavalliset kynttilät esille. Niitä on mukava katsella, kun on muutenkin pimeää.

Vierailija
5/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä joulua koska vihaan sitä.

6/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on glögipullo odotellut avaamista viime joulusta lähtien. Kyllä tässä ilmojen viilentyessä voisi pian avata sen ja laittaa jotain tunnelmavaloja. Muut jouluvalmistelut saa vielä odottaa.

Vierailija
7/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joulu ympäri vuoden eli fiilistely on koko ajan päällä.

Vierailija
8/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäisyyspäivän jälkeen

Vierailija
9/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilistely alkaa viimeistään syyskuun lopussa. Rakastan joulua ja joulun avulla selviän synkästä syksystä, en ole ikinä kokenut mitään syysmasennusta tms., vaan odotan syksyä, sillä syksyn jälkeen on joulu :)

Vierailija
10/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.10. tärähtää ! 🎅 Can't wait.

Vierailija
11/35 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla jo niin pimeää, että parin viikon päästä pitää hakea lyhdyt, kynttilät ja valot esiin. Väkisin niistä joulufiilis tulee, vaikka eivät mitään jouluisia edes ole.

Vierailija
12/35 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, sillä en voi sietää joulua. Hyvin olen pärjännyt 22-vuotta viettämättä kyseistä tekopyhää paskajuhlaa.

Vierailija
13/35 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kauhulla sitä kun kaupoissa alkaa pauhaamaan samat s**tanan joulurenkutukset. Eilen jo näin prisman infotaululla joulupukin kuvan. V-indeksi lähti heti nousuun. Onneks olin tulossa pitkäripaisesta, joten oli heti lääkettä lähettyvillä kotiin päästyäni.

Vierailija
14/35 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan, olen parina viime päivänä jo kuunnellut muutamaa joululaulua... en tosin niin joulun takia vaan siksi kun ne on niin hienoja!

Vierailija
15/35 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää jaksa koko joulua ja kaikkea sitä hässäkkää. Ensi jouluna lähdetään papan kanssa laivalle valmiiseen ruokapöytään. Lasten perheille vain lahjat ja menoksi.

Laivareissut ei ole koskaan hirveästi kiinnostanut, mutta jos pitää valita kahdesta pahasta niin sitten se laiva.

Vierailija
16/35 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatteko joka vuosi uudet koristeet ja valot? Ajattelin vaan kun niitä aina jouluavussakin yms toivotaan.

Itse ostan uusia vain, jos edelliset menevät rikki. Tykkään ihan perusvaloista ym en tarvitse aina uusinta uutta. Koristeetkin kestää aika pitkään.

Vierailija
17/35 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuun alussa. Halloweenin vietämme ensin.

Vierailija
18/35 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostatteko joka vuosi uudet koristeet ja valot? Ajattelin vaan kun niitä aina jouluavussakin yms toivotaan.

Itse ostan uusia vain, jos edelliset menevät rikki. Tykkään ihan perusvaloista ym en tarvitse aina uusinta uutta. Koristeetkin kestää aika pitkään.

Ei kai niitä joka vuosi pidä ostaa. Tosin nykyään valot ei kestä vuottakaan. Viime vuonna muistaakseni Tokmannin Kotivalo-merkkiset vedettiin markkinoilta pois.

Vierailija
19/35 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marraskuun alussa. Halloweenin vietämme ensin.

Taidat olla v#ttumainen naapuri!

Vierailija
20/35 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo hankkinut lahjoja ja liput joulukonserttiin. Pikku-hiljaa tässä fiilistelen hissukseen: en muutenkaan ole massiivisten joulujen ystävä, vaan nautin pienistä jutuista jouluissakin ja jokin melankolia ja haikeuskin kuuluu siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä