Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkaushaavan tulehdus

Vierailija
14.09.2019 |

Kaipaan kokemuksia niiltä, joilla leikkaushaava on tulehtunut.

Millainen tulehdus olis? Pitikö haavaa avata ja hoitaa päivittäin? Kauanko paraneminen tulehduksen jälkeen kesti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä hyvästä hoidosta huolimatta haava tulehtui eivätkä terveysalan ammattilaiset tunnistaneet infektiota ja tilanne meni pahaksi.

Vierailija
2/7 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen haava kyseessä?

Mulla on tulehtunut emättimen leikkaushaava ja sit sektiohaava. Hoidot oli erilaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen haava kyseessä?

Mulla on tulehtunut emättimen leikkaushaava ja sit sektiohaava. Hoidot oli erilaiset.

Alavatsassa haava, jossa nyt onkalo. Tulehdusta hoidetaan antibiootilla ja haavaa hoidetaan päivittäin ammattilaisten toimesta.

Vierailija
4/7 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anuksen vieressä oli iso haava joka tulehtui. Kaksi antibioottikuuria ja monta kertaa vedellä pesua päivässä. Meni pitkään että parantui hyvin, jotain 6-8 viikkoa.

Vierailija
5/7 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anuksen vieressä oli iso haava joka tulehtui. Kaksi antibioottikuuria ja monta kertaa vedellä pesua päivässä. Meni pitkään että parantui hyvin, jotain 6-8 viikkoa.

Hoidatitko haavaa terveyskeskuksessa?

Minulla haavaa on nyt viikko hoidettu ja edelleen erittää märkää. Iskee kohta epätoivo ettei haava parane ollenkaan.

Vierailija
6/7 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se paranee, mutta hidasta on. Viikkoja voi mennä, mutta kyllä se kuntoon tulee!

Suihkuttelua ja hyvä että ab:t menee. Onhan märkänäyte otettu eritteestä? Eli PU-bakt-vi niin nähdään mitä kasvaa ja että on oikeat antibiootit.

T. 2

Vierailija
7/7 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva vielä kuulla kokemuksia että kuinka paranitte epäonnisesta tulehduksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme