Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pankkikorttien kieltämisestä ei keskustella?

Vierailija
14.09.2019 |

Suurimpia uhkia toki on, että joku kopioi paperisen avainlukulistan. Sen jälkeen ei tarvitse kuin arvata kahdeksan numeroinen tunnusluku, sekä pin-koodi. Helppoa kuin heinän teko.

Sen sijaan on täysin mahdotonta kopioida kortin numerosarja, turvatunnus, sekä päiväys. Näillä tiedoillahan ei pysty tekemään esimerkiksi nettiostoksia. Saati, että korttia ei pysty lukemaan etänä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat? Haluatko siis kieltää pankkikortit? Miksi?

Vierailija
2/7 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta !

Pitäisi menetellä kuten kajaanilaiset kelarahat tiskiltä käteisenä ja äidille talteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Haluatko siis kieltää pankkikortit? Miksi?

Tietoturvariski. Kortit voitaisiin korvata helposti puhelimella, johon riittäisi turvaksi itse valittu salasana. Näin kukaan ei voisi päästä käsiksi tiliisi.

Vierailija
4/7 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten kun puhelimesi ytilttaa lopullisesti tai se katoaa / varastetaan? Et pääse itsekään rahoihisi käsiksi, ellei sattuisi niin harvinainen onni, että pankki olisi muutaman tunnin auki ja pääsisit jonottamaan mummojen kanssa tiskille. Muista silloin vahva tunnistus!

Vierailija
5/7 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan lankapuhelin, miten toimii?

Vierailija
6/7 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten kun puhelimesi ytilttaa lopullisesti tai se katoaa / varastetaan? Et pääse itsekään rahoihisi käsiksi, ellei sattuisi niin harvinainen onni, että pankki olisi muutaman tunnin auki ja pääsisit jonottamaan mummojen kanssa tiskille. Muista silloin vahva tunnistus!

Jos puhelin katoaa, voit myös aina soittaa pankin sulkupalveluun!

Vierailija
7/7 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaan lankapuhelin, miten toimii?

Näpyrtelet puhelimeesi itse valitsemasi salasanan ja saat kaikki pankin palvelut käyttöösi. Myös henkilöllisyystodistus löytyy tarvittaessa puhelimestasi. Ja voit maksaa sillä laskut missä ja milloin vain! Istuit junassa tai baarissa, aina on hyvä hetki maksaa laskut.