Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyrki Lehtolan mahtava kolumni Loirista

Vierailija
14.09.2019 |

Nauroin ihan katketakseni kun luin Lehtolan kolumnin Tervosta ja ÄIJÄSTÄ.

Kun oon lukenut tuota Loirin elämäkerran saamaa vastaanottoa, miltei kaikki kriitikot ovat olleet kriittisiä. Kukaan ei ole hehkuttanut sitä.

Jotenkin tuntuu todella siltä että ajat on muuttuneet. Vain näillä palstoilla voi enää täysillä äijäillä. Kulttuurielämässä äijäily on passee.

Kommentit (179)

Vierailija
21/179 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit mie oon saanunna caritalta ja mie oon saanunna maritalta, ja sit mie oon saanunna kaarinalta ja kerttu-helviäki tuli höylättyä--  mikä oli varssinainen suoritus kun hää ol just käynynnä suonikohjuleikkauksesta , mut silti ei voinunna minnuu vastustaa.

Mie ku oon vaffasti kotos seksuaalinen ihminen, tietsää.

Sylvin kans taas ku pistettiin pykälään niin lensi kaaressa muukin kun naapurin varis.

Jotta voitta ostaa mun omanelämänkerran ja lukee kuinka lystiä on ollu ja likkojen kans ollaan kamuja vieläki. Ku on ny henkinen yhteys ja ystävyys säilyny kaikkiin.

Vierailija
22/179 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa joku Jyrki naama rutussa kotisohvallenne marmattamaan keskeytyksettä happamana kaikesta mahdollisesta. On siinä työ, kiukutella rahasta, ihan kuin joku Enbuske. Pitkä ura eikä koskaan yhtään rakentavaa lausetta ole saanut kirjoitettua.

Mieluummin sen kuin vaippahousuissaan humalassa makaavan Loirin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/179 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajunnu mitään tuosta.

Lehtola kirjoitti elämästä muka-syvällisiä. Parodioi sillä Loirin elämänkertaa.

Eli vittuili Tervolle mutta tavikset ei tajunneet.

Lapsellista kiukuttelua julkisuudessa.

Ei se ole sitä. Otti kantaa taitelijamyyttiin ja latteuksia suoltavien ukkojen asettamiseen kansakunnan kaapin päälle.

Vierailija
24/179 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa joku Jyrki naama rutussa kotisohvallenne marmattamaan keskeytyksettä happamana kaikesta mahdollisesta. On siinä työ, kiukutella rahasta, ihan kuin joku Enbuske. Pitkä ura eikä koskaan yhtään rakentavaa lausetta ole saanut kirjoitettua.

Enbusken kolumnit on ö-tasoa verrattuna Jyrki Lehtolaan. Laadun lisäksi näissä kahdessa on se ero, että Enbuske kirjoittaa aina itsestään olkoon kolumnin aihe mikä tahansa. Minä minä minä ja minun älykkyys.

Vierailija
25/179 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli sekavaa tekstiä, ei päätä ei häntää. Oliko se edes Loirista?

Sekavaa? Mun mielestä hyvin selkeää ja osuvaa.

Jokainen lause nauratti.

Vierailija
26/179 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sitä. Otti kantaa taitelijamyyttiin ja latteuksia suoltavien ukkojen asettamiseen kansakunnan kaapin päälle.

Lehtola se tässä lattea on vanhusperseineen.

Vierailija
27/179 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enbusken kolumnit on ö-tasoa verrattuna Jyrki Lehtolaan. Laadun lisäksi näissä kahdessa on se ero, että Enbuske kirjoittaa aina itsestään olkoon kolumnin aihe mikä tahansa. Minä minä minä ja minun älykkyys.

Kukaan muu ei uskalla. Tuomas määrittää, toiset ulisee.

Vierailija
28/179 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtolasta on ole lainkaan varma.

- Hänen aseksuaalisuutensa on toksista.

Vierailija
29/179 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän Lehtolakin tekee, vaikka ei minä-muotoa käytäkään, koska kuvittelee, että tekstinsä olisi jotenkin yleispätevämpää niin. Toisten mielipiteitäkö luulet hänen kirjoittavan?

Vierailija
30/179 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippu. Panisinko oravaa sammaleella.

.. .vai löisinkö sitä turpiin?

Siinäkö kiteytettynä äijäilyn koko tylsyys jonka "hauskat ja kiinostavat tapahtumat"  on jänskää vain pikkupieruissa viini-illassa hörötellen ja koska ne sattuivat laajasti tunnetulle kansantaiteilijalle, mikä antaa jopa omaan spermaan liukastumisesta aina oman extra-syvällisen ja elämää suuremman , ah niin väkevän, merkityksellisyyden?

. . . maininnan ja kirjaamisen arvoisen merkityksellisyyden. Koska tuo tapahtui merkittävälle ihmiselle niin kaikki mitä ikinä tapahtui oli spessu-elämää.

Joskus elämänkerta-kirja kertoo enemmän sen kirjoittajan fiksusta ja kypsästä ajatusmaailmasta kuin kohteestaan.

Vierailija
31/179 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehtola ei ole esitellyt perssettään, joten häntä arvioidaan ihan kirjoittajana.

Vierailija
32/179 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enbuske on sentään kertonut viehätyksestään häpyhuuliin.

Lehtolasta on ole lainkaan varma.

- Hänen aseksuaalisuutensa on toksista.

Pidetään Enbuske erossa tästä keskustelusta.

Tässä keskustellaan kirjoittajista.

Vierailija
33/179 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtolahan joutui jo setämieskastiin kun naureskeli ellun kanoille ja iiris suomeloille.

Vierailija
34/179 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Lehtola ole kirjoittanut kolumnin pienimunaisuudestaan, muistanko nyt ihan väärin.

Oli jokin pienimunaisten yhdistyskin jota oli perustamassa - tässä katsannossa tulee lukea tuota ulostuloaan.

Vierailija
35/179 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ajat on muuttuneet"? Luuletko ettei nykyajan kulttuurijäbät paneskele menemään miten haluavat? Ja halukasta tawaraa on tarjolla yllin kyllin.

Vierailija
36/179 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervoko se täällä itkee?

Vierailija
37/179 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ajat on muuttuneet"? Luuletko ettei nykyajan kulttuurijäbät paneskele menemään miten haluavat? Ja halukasta tawaraa on tarjolla yllin kyllin.

Tietysti ihmiset on iät ja ajat panneet. Kyse ei ole siitä, vaan siitä mikä ääni kuuluu julkisuudessa.

Vai luuletko etteivät naiset ennen keskenään jutellessaan pistäneet näitä miehiä halvalla?

Vierailija
38/179 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervoko se täällä itkee?

Huomenta, Jyrki!

Jäikö meille yhtään punaviiniä?

Vierailija
39/179 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi, tervehenkisempi aikakausi on tainnut oikeasti alkaa.

Huonon käytöksen tai seksiseikkalujen glorifiointi taiteilijamyytin hypnotisoivassa taikapölypilvessä ei enää pure entiseen malliin ?  Ihmiset odottavat oikeasti elämää suurempia viisauksia ja oivalluksia ihmisltä jotka ovat eläneet poikkeuksellista, ulospäin kiinnostavaa elämää?

Vierailija
40/179 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Lehtola ole kirjoittanut kolumnin pienimunaisuudestaan, muistanko nyt ihan väärin.

Oli jokin pienimunaisten yhdistyskin jota oli perustamassa - tässä katsannossa tulee lukea tuota ulostuloaan.

Ruben Stiller.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan