Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko jo pettynyt Rinteen hallitukseen?

Vierailija
14.09.2019 |

Äänestit toiveikkaana. Hallitukseen saavutukset, ei oltu köyhiä eikä kipeitä kun erityisavustajia palkattiin. Kun kehitysapu tuplattiin, kun puoluetukea korotettiin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aloitus olisi täällä vaikka hallitus olisi millainen tahansa.

Vierailija
2/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt heitä koska tiesin jo etukäteen tuon että päin p.taaskin mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä ole. Vaikuttaa että hallitus aina toimii kunhan kokoomus ei ole mokailemassa.

Vierailija
4/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettynyt, meno on juuri sitä mitä ajattelinkin sen olevan sossuhallituksen jäljiltä. Ja menohan tulee siis vielä pahenemaan tästä.

Vierailija
5/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä. Edellinen hallitus oli niin kammottava, että sen jälkeen mikä tahansa tuntuu ihan siedettävältä.

Vierailija
6/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt.

Äänestin Persuja ja olen pettynyt hallitukseen, koska heistä ei olekkaan olemaan vaihtoehtoa Sipilän hallitukselle. 

Tämä hallitus jatkaa siitä mihin Sipilän hallitus jäi. Ei ollutkaan mitään vaihtoehtoa.

Vierailija
7/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepun toimintaan olen pettynyt, ja mittani alkaa kohta olla jo täysi (vrt. kiistely aktiivimallin poistamisesta).

Vierailija
8/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kepun toimintaan olen pettynyt, ja mittani alkaa kohta olla jo täysi (vrt. kiistely aktiivimallin poistamisesta).

No se on pahempi juttu kun juuri kepuhan tuolla määrää tahdin. Kepu voi aina halutessaan väläyttää hallituksesta lähtemistä, mikä kaataisi koko paskan.

Vierailija
9/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettynyt. Lupauksia on alettu lunastaa esim. aktiivimallin leikkuri poistuu, vappusatasen ensimmäinen erä on tulossa ja korkeakoulujen rahoituksesta on päästy ilmeisesti sopuun. Ihan hyvä aloitus näin muutaman kuukauden jälkeen.

Vierailija
10/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinne on köyhien ja tyhmien pääministeri. Sipilä on rikkaitten ja viisaitten.

Vierailija
11/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä. Olen vielä enemmänkin huvittunut, hämmentynyt ja järkyttynyt.

Vierailija
12/12 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pettynyt. Lupauksia on alettu lunastaa esim.1) aktiivimallin leikkuri poistuu, 2)vappusatasen ensimmäinen erä on tulossa ja 3)korkeakoulujen rahoituksesta on päästy ilmeisesti sopuun. Ihan hyvä aloitus näin muutaman kuukauden jälkeen.

1) Hallitusohjelman mukaan pitää keksiä tilalle jotain. Demareita tunnen sen verran että eivät perinteisesti aja työttömän asiaa, ja Rinne on perusdemari jos kuka. Työttömät voi joutua ojasta allikkoon.

2) Aika lailla on satasesta tultu alas,

3) Korkeakouluille ja koulutukseen kymmeniä miljoonia ja kehitysapuun satoja miljoonia. Taisi mennä niin.