Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julmin syysi, miksi olet jättänyt toisen?

Vierailija
13.09.2019 |

Olen oikeasti ihan kiltti ihminen, mutta nuoruudessa minulla oli ajanjakso jolloin pomputin miehiä (tai nuorukaisia) melko julmastikkin. Etsin sitä "oikeaa", ja sen löytääkseni olen joutunut treenailla useampaa.

Tässä nyt omia, turhamaisia ja kauheita syitäni;

-mies oli helluntalais-perheestä
- miehellä oli köyry-nenä
- mies oli isopyllyinen ja lyhytjalkainen
- miehen vanhemmat olivat eronneet (Joo tiedän!!!!)
- mies opiskeli biologiaa (En muista mikä ajatus tässä oli)
- miehen isä oli alkoholisti
- miehellä oli tatuointi
- miehellä oli ollut akne

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana oli muuttunut; tarkoitin että olen joutunut tapailemaan useampaa

Ap

Vierailija
2/48 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin poikaystäväni, koska olin vakavasti masentunut. Hän loukkaantui siitä niin ettei halunnut palata yhteen, mutta 10 vuotta soitti minulle kännissä. Soitti aina kun suhteensa kariutuivat. Nyt on ollut hiljaista, joten taitaa olla uusi nainen kuvioissa. On minullakin mies, jota en enää vaihtaisi pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että nuo syyni eroon oli siis yksi per mies.

Vierailija
4/48 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo mitään julmia syitä ole, vaan ihan kelvollisia syitä.

Itsellä muistui vain yksi erilaisempi mieleen, eli en pitänyt miehen ominaishajusta. Ehkä jonkun mielestä se olisi ollut ihan hyvä, mutta minä kavahdin sitä. Kun tapasimme, oli hänellä jotain tosi ihanaa miesten tuoksua, mutta suihkun jälkeen ja aamulla hän ei tuoksunut mielestäni hyvältä. Muutamia kertoja tapailimme, mutta melkein irvistin aina kun hänet haistoin, joten pistin poikki. Hän ei ollut minua varten.

Nyt minulla on mies, joka tuoksuu ihanalta hikisenäkin. Voisin haistella häntä koko ajan ja olenkin tehnyt sitä jo yli 20 vuotta. Ihana mies!

Vierailija
5/48 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni kalu. 

Vierailija
6/48 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julmin syyni on varmaan se, että miehellä on ollut ruma ja minulle epäsopiva penis. Olen tottunut olemaan kaunispeniksisten miesten kanssa.

Toinen yhtä ”julma” on se, että rakastajallani oli isompi penis ja muutenkin hän oli miesystävääni taitavampi.

Kumpaakaan en sentään sanonut ääneen mutta minun kannaltani huono seksi syynä molemmissa.

Vierailija
7/48 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies tuli treffeille nahkaliivi päällä

- pieni muna

- huono suutelija

- liian lyhyt jne jne

Eri miehiä kaikki. Kaikki nämä parikymppisenä, sitten kun tapasin nykyisen miehen homma oli selvä jo kun näin hänet.

Joten ehkä nuo oli vaan universumin tapoja ohjata sen oikean luo

Vierailija
8/48 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni. Takin kokomerkintä s sai nostamaan kytkintä....🤔 oli sellainen juoksijatyyppinen mies.

Vierailija
9/48 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut koskaan seksiä! Useampi vuosi siinä meni.

Vierailija
10/48 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli minua lyhyempi. Nyt tuo syy tuntuu naurettavalta, mutta nuorena olin niin epävarma itsestäni ja pitkänä naisena luulin tämän olevan riittävä syy jättää mies.

Vierailija
11/48 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli niin hel...tin kiltti.

Vierailija
12/48 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli todella tyhmä. Hävetti näyttäytyä ääliön kanssa.

Vierailija
13/48 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet kädet. En vaan jotenkin päässyt yli niistä pienistä, töppösormisista kourista. Muuten mies oli mukava ja varmasti hyvä poikaystävä jollekin toiselle.

Mulla on itselläni surkean pienet tumput, mutta jostain syystä olen kehittänyt fiksaation isoihin käsiin miehillä. Mun miehellä onkin upeat, isot, vahvat ja arpiset kädet. Itse pitää niitä rumina, mä taas olen aivan pähkinöinä niihin.

Vierailija
14/48 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli tyhmä kuin saapas.

Vierailija
15/48 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En epäile analyysiasi, mutta kiinnostaisi kuulla, miksi seurustelit, kun oli tyhmä?

Kun jätit, se ei liennyt yhden yön kumppanus.

Vierailija
16/48 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En epäile analyysiasi, mutta kiinnostaisi kuulla, miksi seurustelit, kun oli tyhmä?

Kun jätit, se ei liennyt yhden yön kumppanus.

En ollut tajunnut, että on tyhmä kuin saapas. Oli vanhempiensa firmassa töissä ihan kunnon hommissa.

Vierailija
17/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hitossa on miehen lyhyyden takia jätetty mies? Ennen seurusteluako mies näytti 2 metriseltä koripalloilijalta, ja seurustelun aikana muuttui 140cm hobbitiksi?

Vierailija
18/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli taikinamaisen valkoiset tikkujalat, ikivanhan miehen jalat. Kaiken huipuksi verhosi ne kulahtaneisiin, nyppyisiin tennissukkiin.

Vierailija
19/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän suuteli todella limaisesti. Siis oikeasti tuli kauheasti kuolaa suuhun. Hyi.

Vierailija
20/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Mies tuli treffeille nahkaliivi päällä

- pieni muna

- huono suutelija

- liian lyhyt jne jne

Eri miehiä kaikki. Kaikki nämä parikymppisenä, sitten kun tapasin nykyisen miehen homma oli selvä jo kun näin hänet.

Joten ehkä nuo oli vaan universumin tapoja ohjata sen oikean luo

Universumi ohjailee nuoren naisen pienien munien kautta rakkautta ensi silmäyksellä -kohtaloon. Näinhän se täytyy mennäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän