Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi sanoi, että HAISEN. Olin tullut just suihkusta... eli mitä tehdä?

Vierailija
13.09.2019 |

Ihan kammottava ajatus, jos olen vaikka töissä tunnettu haisijana, jonka lähellä ei voi olla :(

Itse ei tunnista omaa hajuaan, joten miten lähden selvittämään, mistä mun mahdollinen paha haju tulee? Tuo tilanne, mistä lapsi kommentoi, oli tosiaan se että oli käynyt suihkussa ja laittanut puhtaat vaatteet päälle, mutta suussa oli toki päivän päätteeksi tunkkainen maku.

Mun hammashygienia on kunnossa, pesen hampaat ja hammasvälit kahdesti päivässä ja käytän Listerineä. Käytän miedosti hajustettua dödöä ja aina puhtaita vaatteita.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö, miltä haiset? Esim. shampoolta, dödöltä...?

Vierailija
2/16 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat tunkkaiset pyyhkeet vaihtoon! Hyh, Hyh haisuli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkentanut, mutta ilme kertoi että pahalta  :( Mun shampoot ja dödöt eivät juuri tuoksu tai haise. Eikä kyllä pyyhekään...

ap

Vierailija
4/16 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. lapsi varmaan tarkoitti saippuan/dödön tuoksua.

Vierailija
5/16 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on länsisuomalainen. Täällä hajuvedet, kukat, leivonnaiset ja kaikki muu hyväntuoksuinen haisee. Kaikki hajut haisevat, sekä hyvät että huonot.

Vierailija
6/16 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi ylipäätään on? Jos kyseessä oli väärinymmärrys (haista ≠ tuoksua) tai murrosikäisen pahanilkinen kommentti.

Vierailija
7/16 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tarkemmin, miltä haiset tai mikä sinussa haisee, esim. haiseeko hiukset? Lapsi voi kyllä nyrpistää nenäänsä shampoon tuoksullekin, jos se on hänen mielestään outo haju.

Vierailija
8/16 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen lapsi ylipäätään on? Jos kyseessä oli väärinymmärrys (haista ≠ tuoksua) tai murrosikäisen pahanilkinen kommentti.

13-v., mutta tilanne oli jotenkin tosi nopea eli ei halunnut loukata tai olla nokkava, se oli sellainen spontaani reaktio :(

ap

Vierailija
9/16 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaan tarkemmin, saat mielenrauhan. :)

Vierailija
10/16 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuli mullakin ensiksi mieleen. Mutta suuhygienia myös, huono hengitys haisee oikeasti pitkälle. Mainitsit että peset ja lankaat hampaat kahdesti päivässä, mutta milloin kävit viimeksi suuhygienistillä ja hammaslääkärillä? Suussa voi haista vaikkapa ientulehdus, hammaskivi tai vaikkapa reikä. Myös kieli pitää muistaa putsata! Yksi vaihtoehto myös (joskin aika epätodennäköinen) on se, että alapääsi haisee. 

Vierailija
11/16 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listerine tappaa suun hyvät pöpöt. Lopeta sen käyttö.

https://yle.fi/uutiset/3-9117340

Vierailija
12/16 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sitä lapselta! 

Lapsista kahvi, tupakka, viini, juustot haisevat pahalta. KYSY

Vierailija
13/16 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun pahaa hajua kommentoidaan niin mä vastaan, että "sä et taida tunnistaa tuoksua mutta sitä kutsutaan saippuaksi" 

Vierailija
14/16 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuli mullakin ensiksi mieleen. Mutta suuhygienia myös, huono hengitys haisee oikeasti pitkälle. Mainitsit että peset ja lankaat hampaat kahdesti päivässä, mutta milloin kävit viimeksi suuhygienistillä ja hammaslääkärillä? Suussa voi haista vaikkapa ientulehdus, hammaskivi tai vaikkapa reikä. Myös kieli pitää muistaa putsata! Yksi vaihtoehto myös (joskin aika epätodennäköinen) on se, että alapääsi haisee. 

Mulla on kai yksi vanha amalgaamipaikka sökö, koska siihen on juilinut viikon-kaksi. Hampaiden perusteellisesta putsista ei ole vuottakaan aikaa, vähän aiemmin oli hammaslääkäri. Kielen pesen joka aamu.

ap

Vierailija
15/16 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy vaan tarkemmin, saat mielenrauhan. :)

En hitossa, ei vaan suu taivu kysymään :(

ap

Vierailija
16/16 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko syönyt valkosipulia?

Aikoinaan oma äitini käyttä karmean hajuista deodoranttia. Se haisi minun nenääni pahalta.