Kolmen ja puolen tunnin bussimatka edessä ja vierustoverilta loppui puhelimesta akku 15 minuutissa. Miksi minun pitäisi antaa hänen käyttää minun virtapankkia?
Olen itse varautunut tällaisiin tilanteisiin pitämällä mukana melkein 40000 mAh:n virtapankkia millä voi ladata niin tietokonetta kun kännykkää. Vieruskaveri pärjäisi sillä koko matkan vaikka somettaisi ruutu maksimikirkkaudella jatkuvasti.
Kommentit (43)
En ole bussilla pitkään aikaan kulkenut, mutta eikös niissä ole kaikki mukavuudet nykyään? Ja riippuu tosi paljon vierustoverista, kuka hän on?
Ja mistä olet saanut noin pätäkän virtapankin että lataa ihan tietokonetta? :)
Vierailija kirjoitti:
En ole bussilla pitkään aikaan kulkenut, mutta eikös niissä ole kaikki mukavuudet nykyään? Ja riippuu tosi paljon vierustoverista, kuka hän on?
Virtapankki ON aika pätäkkä ja se painaakin kaksi kiloa. Tietokonetta ladataan USB-C-väylän kautta ja valitsin virtapankin missä on sellainen mahdollisuus. Eikö olekin kätevää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtapankki ON aika pätäkkä ja se painaakin kaksi kiloa. Tietokonetta ladataan USB-C-väylän kautta ja valitsin virtapankin missä on sellainen mahdollisuus. Eikö olekin kätevää?
No on ihan sikkenä! Minkä valmistajan, ja paljonko kärsit?
Ei tarvitse. Mutta yleensä maailma on mukavampi paikka, jos ihmiset auttavat toisiaan. Seuraavalla kerralla sinä voit olla se, joka tarvitsee apua. Toki jos tarvitset virtapankin virtaa itse, ei siitä tarvitse lainata vieruskaverille kuin sen verran, että hän saa soitettua mahdollisen tärkeän puhelun vastaanottajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Kiinasta. Valmistaja on epäselvä. Maksoi siinä 150 euroa plus tullin provikat.
Tota, kyllähän sä voit tökkää mihin tahansa virtapankkiin USB-C -piuhan jos siitä löytyy normaali usbiportti. Harvoin ne narut on USB-C - USB-C, yleensä toinen pää on normiusbi. Eri asia, kuinka pitkälle jollain peruspankeilla läppäriä lataa.
Onko vierustoveri siis käskenyt sinua luovuttamaan varavirtalähteesi hänen käyttöönsä vai mitä nyt taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Kiinasta. Valmistaja on epäselvä. Maksoi siinä 150 euroa plus tullin provikat.
Toivottavasti palovakuutuksesi on kunnossa.
Niissä on nykyään usbit. Huono provo.
Stadin sisäisillä linjoillakin on ollut jo vuosia joissain yksiköissä.
Loppuuko myös virtapankkien käyttö tänä viikonloppuna.
Vierustoveri, siis ruinaa vaan sen takia että sattuu istumaan vieressä bussissa? Just.
Joo määki annan käyttörahaa vieressä istuville lentokoneessa koska ollaan yhtäkkiä sukua ja kavereita kun on sijoitettu istumaan vierekkäin.
hohho mitä paskaa.
Tony Halmeen sanoin: emmä vittuTunne suo, en oo sulle mitään velkaa, saatananmulkku
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kaikissa kaukobusseissa olisikin USB niin niitä ei kuulu koskaan käyttää suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Siis Helsingin busseissa on jotain fasiliteetteja? Keksit päästäsi vai olen vain ajasta pudonnut??? Faktaa tiskiin.
Mistä ap tietää, mitä vieruskaveri puhelimella tekee? Sillä kun voi hoitaa miten tärkeitä asioita tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stadin sisäisillä linjoillakin on ollut jo vuosia joissain yksiköissä.Siis Helsingin busseissa on jotain fasiliteetteja? Keksit päästäsi vai olen vain ajasta pudonnut??? Faktaa tiskiin.
Olipa hieno sana tuo fasiliteetti. Pisteet siitä.
Linja 67:n liikennöitsijän kalustosta löytyy ainakin fasiliteetteja ja usb-pistokkeita.
Maailmassa on harvoja asioita, joita pitää tehdä. Ketään ei "pidä" auttaa eikä kenellekään tarvitse olla kohtelias. Murtra avuliasuudesta ja ystävällisyydestä saa hyvän mielen myös itselleen. Kokeile joskus.
Joissain piireissä pitää antaa huikkaa pullosta, muuten lähtee henki.
Nämä pakottajat ovat kotosuomalaisia, muuten.
Ei kai tarvitse? Miksi pitäisi? Eikös kaikissa busseissa ole latausmahdollisuus? Kai sillä on laturi? Sen verran antaisin virtaa, että voi soittaa sille joka hänet hakee bussisemalta.