Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole työelämässä?

Vierailija
13.09.2019 |

Minä joudun olemaan työelämän ulkopuolella yksinäisyyteni takia. Entä sinä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hae töitä, en hae mitään tukia. Työskentelen pimeästi ehkä yhden päivän viikossa. Tienaan paremmin kuin palkansaajana tienaisin.

Olen omillani, kaikin tavoin. ”Eläke” on säästettävä.

Kertoisitko mitä työtä teet?

Vierailija
22/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä taas aukoo läpiä päähänsä. Mä oon työelämässä! Ei luulis kuuluvan sulle mitä teen. Aina sama juttu, vittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas nyt "uupujat", sulkekaapa tämä AV ja lähtekää ulos kävelylenkille. Kannattaisi myös laihduttaa, vähentää juomista ja lukea kirjoja. Kyllä se siitä!

Vierailija
24/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen työelämässä.

En tosin ymmärrä, miten yksinäisyys estäisi töissä käymisen. Joku sellainen tekijä, joka aiheuttaa yksinäisyyttä, voi toki aiheuttaa työelämäänsopimattomuuttakin, mutta yksinäisyys sinänsä ei aiheuta.

Ehkä joudun selittämään vähän tarkemmin miten yksinäisyyteni aiheuttaa työttömyyteni.

Jäin lapsena yksinäiseksi. Siitä alkaen minulla on aina ollut krooninen yksinäisyydentunne johon ei auta mikään. Sitä ei voi muuttaa, se on osa persoonallisuuttani, sen kanssa tarvitsee vain oppia elämään. Täytyy oppia elämään omana itsenään. No, jatkuva yksinäisyydentunteeni rasittaa ja raastaa minua niin paljon että minulla väistämättä pyörii mielessä itsetuhoisia ajatuksia, älyttömän usein, paljon, joka päivä. Se itsetuhoisten ajatusten tulva ja pyörremyrsky pilaa keskittymiseni ja muistini ja jaksamiseni, tekee minusta aivan höperön ja lähes toimintakyvyttömän, vaikeuttaa asioiden hoitamista, huonontaa elämänhallintaa. Siksi joudun pysymään poissa työelämästä - en pysty työntekoon.

Ap tätä kutsutaan myös masennukseksi. Se on kyllä totta että yksinäisyys voi ihmisellä laukaista kroonisen ja vakavan masennuksen, koska olemme sosiaalinen laji.

Vierailija
25/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin työttömäksi ja mielenterveys romahti. Oli tosin ennenkin ongelmia, mutta työ piti pinnalla ja sen menetys oli viimeinen pisara. Nyt olen pitkällä sairauslomalla ja eläkkeelle tuskin pääsen vielä pitkään aikaan.

Vierailija
26/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä taas aukoo läpiä päähänsä. Mä oon työelämässä! Ei luulis kuuluvan sulle mitä teen. Aina sama juttu, vittu.

Periaatteessa minäkin, löytyy kaksi työtä. Tämä palsta saa uhriutumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä