Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole työelämässä?

Vierailija
13.09.2019 |

Minä joudun olemaan työelämän ulkopuolella yksinäisyyteni takia. Entä sinä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön. Syystä tai toisesta en kelpaa työnanatajille.

Vierailija
2/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen työelämässä.

En tosin ymmärrä, miten yksinäisyys estäisi töissä käymisen. Joku sellainen tekijä, joka aiheuttaa yksinäisyyttä, voi toki aiheuttaa työelämäänsopimattomuuttakin, mutta yksinäisyys sinänsä ei aiheuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia kun en ole saanut pill ua 10 vuoteen niin olen ihmisenä totaalisen lamaantunut ja uupunut.

Työllistyn varmasti heti kun pääsen taas naisen makuun.

Vierailija
4/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairas paska (kuten lapseni sanoo) ja eläkkeellä,

Vierailija
5/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia kun en ole saanut pill ua 10 vuoteen niin olen ihmisenä totaalisen lamaantunut ja uupunut.

Selvä =D

Jos sulla olisi töitä niin sulla olisi varaa maksaa naiselle niin saisit pill ua niin et olisi lamaantunut niin voisit saada töitä.

Vierailija
6/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä =D

Jos sulla olisi töitä niin sulla olisi varaa maksaa naiselle niin saisit pill ua niin et olisi lamaantunut niin voisit saada töitä.

En maksa pil lusta. En maksanut silloinkaan kun oli rahaa.

Vierailija
7/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo selvää päivää nähny kymmeneen vuoteen.

Vierailija
8/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en kestä termiä "työelämä", joo voi olla työ ja voi olla elämä, mut työelämä EI H'LVETTI!!

Vierailija
9/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon työssäkäyvä, mutta olisin edelleenkin ja enemmän varsinkin jos olisin yksinäinen.

Vierailija
10/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä oleva ei ole työtön.

Työttömyyteen on varmasti satoja syitä.

Pitkään työttömänä ollut jopa pelkää töihin lähtöä, ja hiukankin erilaista ja sosiaalisempaa elämää, joka on toisaalta ymmärrettävää.

Sitten on heitä, joilla itsetunto on nollassa, vaikka ammattitaito ja koulutus kohdillaan.

Ja sitten niitä, joilla ei ole mitään ammattitaitoa eikä koulutusta.

Ja sitten niitä kaikkia muita.

Ja mistä helvetistä niitä työpaikkoja kaikille edes löytyisi, kun jatkuvasti on menossa Yt-neuvottelut siellä ja täällä.

Ei työttömyys ole niin yksinkertaisesti ja helposti ratkaistava asia, kuin lähes kaikki työssäkäyvät ihmiset luulevat.

Vierailija
11/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin ansaitsemallani TYÖeläkkeellä. Hah, kyllä yli 40 vuotta töissä riittää ja olen tyytyväinen siihen.

Vierailija
12/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole taloudellista pakkoa...

M 45

Vierailija
13/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen työelämässä.

En tosin ymmärrä, miten yksinäisyys estäisi töissä käymisen. Joku sellainen tekijä, joka aiheuttaa yksinäisyyttä, voi toki aiheuttaa työelämäänsopimattomuuttakin, mutta yksinäisyys sinänsä ei aiheuta.

Ehkä joudun selittämään vähän tarkemmin miten yksinäisyyteni aiheuttaa työttömyyteni.

Jäin lapsena yksinäiseksi. Siitä alkaen minulla on aina ollut krooninen yksinäisyydentunne johon ei auta mikään. Sitä ei voi muuttaa, se on osa persoonallisuuttani, sen kanssa tarvitsee vain oppia elämään. Täytyy oppia elämään omana itsenään. No, jatkuva yksinäisyydentunteeni rasittaa ja raastaa minua niin paljon että minulla väistämättä pyörii mielessä itsetuhoisia ajatuksia, älyttömän usein, paljon, joka päivä. Se itsetuhoisten ajatusten tulva ja pyörremyrsky pilaa keskittymiseni ja muistini ja jaksamiseni, tekee minusta aivan höperön ja lähes toimintakyvyttömän, vaikeuttaa asioiden hoitamista, huonontaa elämänhallintaa. Siksi joudun pysymään poissa työelämästä - en pysty työntekoon.

Vierailija
14/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajaanissa ei ole tultu hakemaan töihin pitkään aikaan.

Vierailija
15/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae töitä, en hae mitään tukia. Työskentelen pimeästi ehkä yhden päivän viikossa. Tienaan paremmin kuin palkansaajana tienaisin.

Olen omillani, kaikin tavoin. ”Eläke” on säästettävä.

Vierailija
16/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ihmiskuntaa ja sen luomaa yhteiskuntaa niin paljon ettei tee mieli osallistua sen rakentamiseen tai pyörittämiseen millään tavoin. Keskityn vain sen rappeuttamiseen. Burn matafakaa!!

Vierailija
17/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen/olin prostituoitu. En saanut töitä mutta löysin helpon tavan tehdä paljon rahaa nopeasti.

Nyt on sen verran jemmassa kymmenen vuoden seksityöstä ettei tarvitse tehdä töitä enää. Yhteiskunnalta en saa mitään avustuksia.

Vierailija
18/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla juurikin toisinpäin. Yksinäisyys tekee erakoksi. Kun on joku, jonka vieressä nukkua, niin tulee muutenkin sosiaalisemmaksi.

Haastetta riittää, kun on kerran tipahtanut työelämästä, päästä takaisin.

Olen myös ehtinyt kasvattaa itselleni erakon identiteetin.

Säännöllisesti haen töitä, mutta vaikea päästä edes haastatteluun, kun on ollut niin pitkään pois työelämästä.

En ole myöskään päässyt kouluun sosialisoitumaan.

Työkkäriä ei kiinnosta.

Siinähän niitä syitä.

Vierailija
19/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaseläkkeellä.

Vierailija
20/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täysin työelämästä pois, teen osa-aikatyötä. Henkinen tila erinäisten asioiden takia ei mahdollista kokoaikatyötä. Uupuisin siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi