Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies painostaa myymään osakkeeni

Vierailija
13.09.2019 |

Olen perinyt jonkun verran osakkeita ja nyt mies painostaa myymään ne ja maksamaan niillä yhteistä talovelkaa.. olen kuulemma itsekäs kun en tähän meinaa suostua, emme ole siis naimisissa tai mitään. Hän kuulemma itse maksaisi velan pois heti jos ylimääräistä olisi.
Antakaa jotain neuvotteluvaltteja mitä voin käyttää??

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tuottavat reilusti enempi osinkoina kuin mitä saman summan lainan korkokulut ovat. Muita perusteluita ei tarvita.

Vierailija
2/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvotteluvaltti nro 1: sinun osakkeesi, sinun päätöksesi.

On paljon miehiä jotka haluavat elää naisen siivellä tai yrittävät muuten hyväksikäyttää taloudellisesti, miehesi kuulostaa tällaiselta tapaukselta. Ette ole edes naimisissa ja sinun pitäisi yksin lyhentää yhtristä talolainaanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on yhteinen talovelka 50/50 suhteessa, niin eipä se hänen osuuttaan miksikään muuta, vaikka sinä saisit omasi nopeammin maksettua.

Vierailija
4/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot, että olet jo iso tyttö joka tekee omia valintoja, arvioita ja päätöksiä omassa elämässään, etkä ole nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa. Osoita sitä gril poweria!

Vierailija
5/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse maksaisi velan pois heti jos ylimääräistä olisi = mies painostaa myymään?

Vierailija
6/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tuottavat reilusti enempi osinkoina kuin mitä saman summan lainan korkokulut ovat. Muita perusteluita ei tarvita.

Kertoiko ap mitä nämä osakkeet tuottaa ja onko hän nostanut näitä osinkoja?

Vierailija
7/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies itse maksaisi velan pois heti jos ylimääräistä olisi = mies painostaa myymään?

Niin, painostaa myymään osakkeet jotta niillä rahoilla voi maksaa velan pois. Itsellään ei ole rahaa, jos olisi kuulemma maksaisi velan itse.

Vierailija
8/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istut sen neuvotteluvaltin päällä.

Vierailija
9/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuottavat ihan ok mielestäni, tonneja vuodessa, mutta ne tulevat tietysti minulle, ei miehelle. Miehestä olisi viisaampaa maksaa velkaa pois.

Vierailija
10/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
11/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, painostaa myymään osakkeet jotta niillä rahoilla voi maksaa velan pois. Itsellään ei ole rahaa, jos olisi kuulemma maksaisi velan itse.

Voisitko vielä kertoa miten painostaa sillä se ei ole painostamista jos kertoo toiselle mitä itse tekisi. 

Vierailija
12/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi että et todellakaan myy niitä osakkeita, harkitset myös vakaasti sitä että nostat kyseisen herran pihalle jos painostus ei lopu. Tuollainen käytös puolisolta on täysin epäasiallista.

Vierailija
13/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korot tosi alhaalla, ei mitään mieltä kiirehtiä velan maksun kanssa.

Vierailija
14/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuottavat ihan ok mielestäni, tonneja vuodessa, mutta ne tulevat tietysti minulle, ei miehelle. Miehestä olisi viisaampaa maksaa velkaa pois.

Ja se on sinusta painostamista, jos toinen kertoo mielipiteensä?

Vierailija
15/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko vielä kertoa miten painostaa sillä se ei ole painostamista jos kertoo toiselle mitä itse tekisi. 

Sanoo ”nyt myyt ne osakkeesi pois ja maksat niillä velkaa, muuten olet itsekäs.”

Vierailija
16/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko miehellä varaa maksaa oma velkapuolikkaansa pois myös? Jos ei niin olkoon hiljaa.

Vierailija
17/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hölmö. Joko kuvittelee hänen velkansa myös pienenevän tai ei ymmärrä osinkotuoton enemmän kuin kattavan lainakoron. 

Ei kannata myydä, semminkään, kun ette ole avioliitossa.

Vierailija
18/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miehellä ei saa olla mielipidettä asiaan?

Vierailija
19/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo ”nyt myyt ne osakkeesi pois ja maksat niillä velkaa, muuten olet itsekäs.”

Ok ja sinä sanot tähän mitä?

Vierailija
20/78 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jouduin olettamaan vuosikymmenien kokemuksella osakesijoittamisesta. Eikä niitä yleensä tarvitse muuten erikseen nostaa julkisesti noteeratusta firmasta. Muita kysymyksiä aiheesta? En vastaa mielelläni, kun on muutakin tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi