Moi kaikki böndet!
Missä päin Suomea böndeilette ja mikä on fiilis? Mulla on sellainen syksyfiilis, juon kahvia ja katselen kuinka linnut laulaa pihalla ja syö marjoja +10 asteen viileässä syyssäässä.
Bönde Savosta
Kommentit (17)
Hassusti käytetty bönde sanaa, täällä helsingissä olen tottunut käyttämään sitä synonyyminä maaseutu-sanalle tai mökki seudulle 🙂
Pirkkala. Ei kaupunki, vaan kunta, siis ihan maalla. Perjantaifiilis. :)
Vierailija kirjoitti:
no moro moro. hesaas täsä koulupäivä ohi ja kohta mennää pörstalle tohon kallion kapakkaa ja nollaa viikko. kävin just ostaa uuden jaques custoo pipon ja ruutupaidan
Do you speak finnish?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no moro moro. hesaas täsä koulupäivä ohi ja kohta mennää pörstalle tohon kallion kapakkaa ja nollaa viikko. kävin just ostaa uuden jaques custoo pipon ja ruutupaidan
Do you speak finnish?
Helsingisä puhutaan parinkymmenen vuoden päässtä nigeriaa ja pyllistellään Mekkaan päin.
I love bönde in summer. Its just winter where bönde dies.
Kaennuussa juon kuoharia sohvan nurkassa
Katselet, kun linnut laulavat ... mikä lintu laulaa tähän aikaan vuodesta illalla ja miten sen laulun näkee?
Länkkäris böndeilen, huomenna isolle kirkolle eli Turkkuseen sukuloimaan
Vierailija kirjoitti:
Böndet on idareita!
Täällä Pirkkalassa väki on tutkitusti erittäin koulutettua, hyvätuloista ja onnellista.
Lapissa parantelen krapulaa vauvapalstailemalla sängyssä (olen opiskelija joten mulla saa olla darra arkipäivänä :D).
Kurikka, Etelä-Pohjanmaa. Kävin oikeen saunassa kun olin niin paskanen lypsyn jälkeen. Nyt juon olutta ja rentoudun.
Helsinki on böndee kuten koko Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Do you speak finnish?
Helsingisä puhutaan parinkymmenen vuoden päässtä nigeriaa ja pyllistellään Mekkaan päin.
Mekkaan päin pyllistely kuulostaa kyllä joltain, mitä persut voisivat harrastaa. Ja aika siistii, jos parissa vuosikymmenessä Helsingissä kehittyy ihan uusi kieli! Jännä vaan, jos se nimitetään nigeriaksi.