Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko muistanut juhlistaa hävikkiruokaviikkoa syömällä päiväysvanhaa ruokaa eli niitä punalappuisia?

Panu-Iskä
13.09.2019 |

Niissähän on makukin syvempi, koska ne ovat marinoituneet omissa mehuissaan pidempään kuin tuoreet, täysihintaiset tuotteet - olisi tyhmää maksaa liikaa ostamalla täysihintaista!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska yleensä punalaputetut tuotteet ovat niitä mitkä ei kuulu ruokavaliooni. Eli lihat, maitotuotteet, leivät...

Vierailija
2/8 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kun ei niitä kaupoissa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne ole päiväysvanhoja vielä, vaan niissä on viimeiset päivät menossa, ehkä jo viimeinen, mutta vanhojahan ei saa myydä.

Vierailija
4/8 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vintageruoka on hyvää siinä missä vuosikertaviinitkin.

Vierailija
5/8 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haen päiväysvanhan ruokani ruokajonosta. Parhaimmassa tapauksessa olen saanut kolme kuukautta yli-ikäisiä, pakastettuja jogurtteja. En juhlinut heidän kanssaan, vaan he menivät oikeaoppisesti kierrätettyinä kukin komponenttinsa kunnalliseen keräykseen.

M 24

Vierailija
6/8 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haen päiväysvanhan ruokani ruokajonosta. Parhaimmassa tapauksessa olen saanut kolme kuukautta yli-ikäisiä, pakastettuja jogurtteja. En juhlinut heidän kanssaan, vaan he menivät oikeaoppisesti kierrätettyinä kukin komponenttinsa kunnalliseen keräykseen.

M 24

Hyi kamala, mutta oikein kierrätetty!

Vierailija
7/8 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vietetään hävikkiruokaviikkoa aina - mitään hävikkiä ei tule kun kaikki käytetään loppuun. Huomenna otetaan pakkasesta jauheliha-papukastike ja tehdään muussin kanssa siitä sepherds pie. Ihan huippua eikä mene kuin perunan kuoret hukkaan. 

Punalappuisia ruoka-aineita (ei siis ikinä mitään eineksiä) on vaikea löytää, ostaisin kyllä ja valmistaisin heti

Vierailija
8/8 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan valtion putiikissa olisi punalappuisia tuotteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi