Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkisen väkivallan seuraukset

Vierailija
13.09.2019 |

Itse olen ollut narsistisen ihmisen ”heittopussina” kymmenisen vuotta. Olen pitkään joutunut parantelemaan terapiassa haavojani. Kyseinen henkilö ei myönnä toimintaansa, eikä pysty selittämään käytöstään. On kokeiltu niin hyvällä kuin pahallakin.

Oletteko saaneet kiusaamisellenne hyvitystä?

Kommentit (24)

21/24 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa ei ole olemassakaan

Vierailija
22/24 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 18, muutin pois ja vedin selvät rajat mitä ja miten minulle saa puhua. Järkyttävää hysteeristä kiukuttelua kesti puolivuotta, mutta antoi periksi kun sanoin, että minulle puhutaan niin kuin muillekkin aikuisille kunnioittavasti tai ei tarvitse muuten puhua ollenkaan, ikinä. Paras hyvitys on oma vapaus nyt ja se, että ’kiusaajani’ myönsi olleensa väärässä vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parantuminen menee pieleen, jos odottaa hyvitystä tai anteeksipyyntöä. Jos sellaisen saat, kyseessä ei ole ollut sitten narsismi.

Olen saanut täysin mitättömän anteeksipyynön, joka on mitätöity sillä, että narsisti väittää minun ”kuvitelleen” alistamisen. Eli koko anteeksipyyntö oli vain narsistinen itsensä ylentäminen. Tätä(kin) joudun terapiassa käsittelemään.

Tämähän on tyyppivika persoonallisuushäiriöisillä. Myös kaikki sadisimi on ”ihan normaalia käytöstä”. Itse olen katsellut vierestä, kuinka narsisti kasvattaa jälkikasvustaan (poikia) samanlaisia alistajia ja esineellistäjiä. Pojat ovat hänelle vain oman itsensä jatke, ja omien epäonnistumisten korvaajia.

Vierailija
24/24 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä